GENEL DEĞİŞİKLİKLER

HARİTA DEĞİŞİKLİKLERİ
  • Map yeniden düzenlendi.
REDDETME MEKANİĞİ
  • Reddetmeler (deny) artık reddeden kişiye %25 tecrübe vermiyor.
  • Creep reddetmeleri artık reddeden kişiye creep’in altın ödülünün %20’sini veriyor.
TELEPORT – IŞINLANMA
  • TP’leri envanterinizde tutmak için ekstra bir TP slotu eklendi.
  • Boots of Travel: artık TP ile aynı dolum süresini paylaşmıyorlar. ışınlanma esnasında, TP’nin dolum süresine +10 saniye ekleniyor.
TARAFSIZ YARATIKLAR
  • İsitflenmiş tarafsız yaratıklar öldürüldüğünde istifleyen kişiye artık %25 yerine %35 altın ödülü veriyor.
  • Ancient harici tarafsız yaratıklar artık %5 daha fazla altın ödülü sağlıyor.
KAHRAMAN SEÇİMİ
  • Günlük bonus kahraman sistemi kaldırıldı.
  • Rastgele kahraman seçimi yapmak artık en az oynadığınız 25 kahramanı yok sayıyor.
  • Rastgele kahraman seçimi artık sadece takımdaki ilk iki seçimde kullanılabilir oluyor.
ZIRH
  • Zırh hesaplama formülü değişti: ( 0.052 * Armor ) / ( 0.9+ 0.048 * Armor)
  • Seviye 1 Kuleleri: 17’den 12’ye
  • Seviye 2 Kuleleri: 19’dan 14’e
  • Seviye 3 Kuleleri: 19’dan 14’e
  • Seviye 4 Kuleleri: 29’dan 21’e
  • Yakıncı Barakalar: 18’den 13’e
  • Menzilli Barakalar: 12’den 9’a
  • Ancient: 18’den 13’e
  • Fillers: 14’den 10’a
  • Shrines: 24’den 17’ye

düşürüldü.

KAHRAMAN ÖLDÜRME TECRÜBE ÖDÜLÜ
  • Killing Spree serisinde bir kahramanı öldürmek artık 200 ile 1250 arası bir tecrübe puanı veriyor.
  • Kahraman öldürme tecrübe ödülü sistemi düzenlendi ve basitleştirildi.
MANA VE CAN YENİLEMESİ
  • Özelliklerden gelen mana ve can yenilemesi yeniden düzenlendi. Artık yenileme değerlerini çarpmıyorlar.
  • Mana Yenileme: Zeka artık 0.05 mana yenilemesi sağlıyor.
  • Mana Yenileme: 0.9 temel mana yenilemesi kaldırıldı. Artık temel zekanıza göre bir değere sahipsiniz.
  • Mana Yenileme: Mana yenileme değerleri şu eşyalar,hünerler ve yetenekler için değişti:
Detay
Aether Lens: 1.25 –> 3 Battle Fury: 2.25 –> 3.75 Bloodstone: 2 –> 3 Bloodstone per Charge: 0.35 –> 1.5 Bloodthorn: 2.25 –> 5.5 Bottle: 20 –> 30 Clarity Potion: 3 –> 4.5 Drum of Endurance: 0.75 –> 1.5 Echo Sabre: 0.75 –> 1.25 Eul’s Scepter of Divinity: 2.25 –> 5 Infused Raindrop: 0.5 –> 0.75 Linken’s Sphere: 2.25 –> 5 Lotus Orb: 1.75 –> 4 Medallion of Courage: 0.5 –> 0.75 Meteor Hammer: 1.5 –> 3 Necronomicon 1: 1 –> 2 Necronomicon 2: 1.25 –> 2.5 Necronomicon 3: 1.5 –> 3 Oblivion Staff: 0.75 –> 1.25 Orchid Malevolence: 2.25 –> 5.5 Perseverance: 1.5 –> 2 Refresher Orb: 5 –> 12 Ring of Basilius: 0.5 –> 0.75 Sage’s Mask: 0.5 –> 0.75 Scythe of Vyse: 2.25 –> 9 Solar Crest: 1 –> 1.5 Spirit Vessel: 1 –> 1.5 Urn of Shadows: 1 –> 1.5 Vladmir 1: –> 1.75 Void Stone 1: –> 1.75 Shrine: 30 –> 50 Abilities: Chemical Rage: 3/7.5/12 –> 4/10/16 Arcane Aura Self: 1.8/2.6/3.4/4.2 –> 2.4/4.4/6.4/8.4 Arcane Aura Allies: 0.8/1/1.2/1.4 –> 1.2/1.7/2.2/2.7 Hill Troll Priest: 1.5 –> 2.5 Death Pulse: 2.25/2.5/2.75/3 –> 3/4/5/6 Talents: Storm: 1.75 –> 3 Bristleback: 2 –> 3 Sven: 2 –> 3 Pangolier: 1.5 –> 3 Ursa: 1.75 –> 3 Windranger: 1.75 –> 3 Dragon Knight: 2 –> 3 Techies: 4 –> 6 Axe: 3 –> 4 Omniknight: 3 –> 5
  • Can yenilemesi: Kuvvet artık 0.1 can yenilemesi sağlıyor.
  • Can yenilemesi: Temel yenileme değeleri 1.5 azaltıldı.
  • Can Yenileme: Mana yenileme değerleri şu eşyalar,hünerler ve yetenekler için değişti:
Detay
Abyssal Blade: 7 –> 10 Armlet of Mordiggian: 4 –> 5 Battle Fury: 6 –> 7.5 Bloodstone: 7 –> 8.5 Bottle: 40 –> 50 Crimson Guard: 6 –> 7 Enchanted Mango: 0.5 –> 0.6 Force Staff: 2 –> 2.5 Guardian Greaves: 3.5 –> 4.5 Guardian Greaves Boost: 12 –> 16 Helm of Iron Will: 3 –> 3.5 Helm of the Dominator: 7 –> 8.5 Headdress: 2 –> 2.25 Hood of Defiance: 6.5 –> 8 Hurricane Pike: 2 –> 2.5 Linken’s Sphere: 5.5 –> 6.5 Lotus Orb: 5.5 –> 6.5 Mekansm: 3.5 –> 4.5 Meteor Hammer: 4 –> 5 Nullifier: 5 –> 6 Perseverance: 5.5 –> 6 Pipe of Insight: 6.5 –> 8 Pipe Aura: 2 –> 3 Refresher Orb: 11 –> 13 Ring of Health: 5 –> 6 Ring of Regen: 1.5 –> 2 Soul Ring: 2 –> 2.5 Tranquil Boots: 13 –> 16 Vanguard: 5.5 –> 7 Veil of Discord: 5 –> 6 Shrine: 75 –> 90 Abilities: Chemical Rage: 40/55/70 –> 50/75/100 Scorched Earth: 12/18/24/30 –> 16/24/32/40 Dragon Blood: 4/6/8/10 –> 4/7/10/13 Press The Attack: 30/35/40/45 –> 30/40/50/60 Reactive Armor: 1/1.15/1.3/1.45 –> 1/1.2/1.4/1.6 Inner Vitality threshold heal factor: 22/30/38/46% –> 20/40/60/80% Inner Vitality normal heal factor: 6/8/10/12% –> 5/10/15/20% Death Pulse health regen: 2/3/4/5 –> 2/3.5/5/6.5 Cold embrace: 10 –> 15 Talents: Undying: 8 –> 10 Riki: 5 –> 6 Slardar: 5 –> 6 Spectre: 5 –> 6 Kunkka: 10 –> 12 Spirit Breaker: 10 –> 12 Dark Seer: 10 –> 12 Io: 15 –> 16 Clinkz: 16 –> 20 Underlord: 20 –> 25 Axe: 20 –> 25 Bristle Back: 20 –> 25 Sand King: 35 –> 50
YERE SABİTLEME MEKANİĞİ (ROOT)
  • Town Portal Scroll: Artık yere sabitleme ile de iptal edilebiliyor.
  • Farklı sabitleme kaynaklarındaki tutarsızlıklar düzeltildi.
  • Statis Trap artık gerçek görüş veriyor.
  • Şu sabitleme yetenekleri artık süreli yetenekleri iptal etmiyor: Dark Troll Ensnare, Searing Chains, Naga Siren Ensnare, Crystal Maiden Frostbite, Entangling Claws, Nature’s Guise ve Overgrowth
SAÇMA VE SIÇRAMA MEKANİKLERİ
  • Saçma hasarı artık normal fiziksel hasar veriyor ve rakibin zırhına bağlı olarak hasar azalabiliyor.
  • Saçma yeteneklerinin hasar değerleri yeniden düzenlendi.
  • Standart saçma hasarı alanı arttırıldı. Mesafesi 625’den 650’ye yükseltildi, son genişliği 330’dan 360’a yükseltildi.
    Etkilenenler: Great Cleave, Empower, Battle Fury, ve Hünerler
  • Templar Assassin: Psi Blades artık illüzyonlara da vuruyor.
  • İllüzyonlar gelen hasarı nasıl işlediği değiştirildi, artık son adımda gerçekleşiyor.
  • Sıçrama hasarının Büyü Can Çalması ve Büyü Arttırımı’ndan etkilenmesi düzeltildi.
  • Ancient Black Dragon Sıçrama hasar tipi Büyü hasarından Fiziksel hasarına değiştirildi.
  • Black Dragon Sıçrama Saldırısı artık 250 etki alanı içindeki herkese tam hasar veriyor.
  • Dragon Knight’ın sıçrama hasarı da yukarıda belirtilen mekaniklere göre benzer düzenlemeler getirildi.
BÜYÜ DİRENCİ VE ETKİSİZLEŞTİRMELER
  • Bu yetenekler artık büyü direncini delmiyor: Curse of Avernus, Acid Spray, Bloodrage, Thirst, Elder Dragon Form, Lycan Wolf Cripple, Epicenter, Entangling Claws, Spiderling’s Poison Sting, Anchor Smash, Nature’s Guise, Wave of Terror, Venomancer’s Poison Sting, The Swarm, Maledict debuff, Ghost Frost Attack, Wrath of Nature, Netherward Mana Degen, Life Drain targeting, Primal Roar Secondary Knockback, Requiem of Souls, March of the Machines collision, Atrophy Aura, Tombstone, Flesh Golem, Wall of Replica slow, Naga Siren Ensnare, Dark Troll Summoner Ensnare, Wild Axes, Natural Order, Death Pulse projectile, Assassinate, Shiva’s Guard Aura, Assault Cuirass Aura, Tempest Tornado Aura ve Orb of Venom
  • Black King Bar: Tarif ücreti 1375 altından 1450 altına yükseltildi.
  • Poison Sting artık etkisizleştirilebiliyor.
  • Hex artık güçlü etkisizleştirmeler ile etkisi kaldırılabiliyor.
KULELER VE YAPILAR
  • Kuleler artık kule menzili içindeki kahraman sayısına göre ekstra zırh vermiyor. Kule sağlıkları şu şekilde arttırıldı:
    • Seviye 1 Kuleleri sağlığı 1600’den 1800’e yükseltildi.
    • Seviye 2 Kuleleri sağlığı 1600’den 1900’e yükseltildi.
    • Seviye 3 Kuleleri sağlığı 1600’dan 2000’e yükseltildi.
    • Seviye 4 Kuleleri sağlığı 1600’den 2100’e yükseltildi.
  • Yakıncı Barakaların sağlığı 2000’den 2200’e yükseltildi.
  • Menzilli Barakaların sağlığı 1200’den 1300’e yükseltildi.
  • Ancient sağlığı 4250’den 4500’e yükseltildi.
ÇEŞİTLİ DEĞİŞİKLİKLER
  • Yeni bir durum etkisi oyuna eklendi, Leashed. Bu etki aynı root gibi mekaniklere sahip. Mobilite bazlı yetenekleri ve ışınlanmayı engelliyor ancak kahramanlar bu durum altında hareket edebiliyorlar.
  • Gündüz/Gece döngüsü 4 dakikadan 5 dakikaya yükseltildi.
  • Scan – Tarama ile artık Roshan bölgesini de tarayabileceksiniz.
  • Maks. saldırı hızı 600’den 700’e yükseltildi.
  • Varsayılan aura menzili 900’den 1200’e yükseltildi.
  • Creepler üzerindeki hareket hızı değişimi kaldırıldı. Önceden oyunun ilk 7.5 dakikasında farklı koridorlardaki creepler yavaş veya hızlı hareket hızlarına sahip olabiliyordu.
  • Takımının tüm barakaları yok edildiğinde çıkan bir yeni ses efekti eklendi.
  • Yan dükkanı açtığınızda artık kısıtlanmış görüntü yerine mağaza arayüzünün tamamı gözükecek, ancak alabileceğiniz eşyalar belirginleştirilmiş bir şekilde olacak.
  • Kendi kendinize verdiğiniz hasarlar artık Bottle,Clarity gibi eşyaları engellemeyecek.
  • Can çalma değeri artık hedefin geçerli canına sınırlandırılmış değil, bunun yerine verdiğiniz tam hasarı kullanıyor.
  • Backpack artık siz engellendiğinizde manipüle edilemiyor.
  • Şu hünerlerdeki hareket hızları düzenlendi: Abaddon (25->20), Axe (40->30), Bane (65->50), Batrider (50->40), Bounty Hunter (25->20), Dazzle (50->40), Enchantress (25->20), Legion Commander (50->40), Lich (25->20), Naga Siren (25->20), Nature’s Prophet (35->25), Night Stalker (45->40), Nyx Assassin (35->30), Ogre Magi (90->75), Oracle (65->50), Outworld Devourer (35->30), Pangolier (25->20), Pugna (25->20), Sand King (25->20), Shadow Demon (35->30), Skywrath Mage (25->20), Techies (60->50), Tidehunter (25->20), Tinker (40->30), Underlord (30->25)
  • Zeka kahramanlarının kuvvet kazanımı 0.2 arttırıldı. | Bane, OD, QoP, Ogre Magi ve Zeus hariç
  • Bir izleyici veya nöbetçi göz yok ettiğinizde artık takım arkadaşlarınıza sohbetten bildirim gidiyor.
  • Yeniden canlanma süresi 1/2/3/4 seviyelerinde 5/7/9/13’den 6/8/10/14’e yükseltildi.
  • 7.00 güncellemesinde yapılan dönüş oranı değişikliği geri alındı. |Eskiden nasıldı?:  Maks. dönüş oranı %15 arttırıldı.
  • 2 ondalık sayıya sahip özellikler düz bir sayıya yuvarlandı.
EŞYA DEĞİŞİKLİKLERİ
  • Bütün eşya bazlı hareket hızları artık sabit bir değer yerine yüzde değeri veriyor.
    • Boots of Speed: 15%
    • Power Treads: 15%
    • Phase Boots: 15%
    • Arcane Boots: 15%
    • Guardian Greaves: 17%
    • Tranquil Boots Active: 28%
    • Tranquil Boots Inactive: 20%
    • Boots of Travel: 32%
    • Drum of Endurance: 6%
    • Eul’s Scepter: 6%
    • Spirit Vessel: 6%
    • Wind Lace: 6%

PHASE BOOTS: EŞYA YENİLENDİ


  • Artık aktif bir özelliğe sahip değil. Artık pasif olarak bonus hareket hızı veriyor, bir hedefe vurduğunuda ekstra bir hıza sahip oluyor ve birimlerin içinden geçebiliyorsunuz.
  • Faz hareket hızı bonusu menzilli kahramanlarda 13%’den 10%’a düşürüldü.
  • Phase Boots’un tarifi değişti:
    • Eski:
      ===
      Gerekenler:
      Boots (500)
      2x Blades of Attack (860)
      Toplam: 1360Verilenler:
      +50 Hareket Hızı
      +24 HasarYeni:
      ===
      Gerekenler:
      Boots (500)
      Chainmail (550)
      Gloves of Haste (500)
      Toplam: 1550Verilenler:
      +15% Hareket Hızı
      +5 Zırh
      +25 Saldırı Hızı

POWER TREADS

  • Artık Gloves of Haste yerine Blades of Attack istiyor. Saldırı hızı yerine +16 hasar veriyor.
  • Özellik bonusu 10’dan 12’ye yükseltildi.

TRANQUIL BOOTS

  • Artık creeplerin saldırısı ile özelliği iptal olmuyor.

SANGE

  • Artık Sakatlama özelliği yerine +12% Durum Direnci sağlıyor.
  • Tarif ücreti 700’den 650 altına düşürüldü.

HEAVEN’S HALBERD

  • Artık Sakatlama özelliği yerine +14% Durum Direnci sağlıyor.

SANGE AND YASHA

  • Artık Sakatlama özelliği yerine +16% Durum Direnci sağlıyor.

YASHA

  • Tarif ücreti 700’den 650 altına düşürüldü.

KAYA

  • Tarif ücreti 500’den 650 altına yükseltildi.

YASHA AND KAYA: YENİ EŞYA

KAYA AND SANGE: YENİ EŞYA

  • Sange/Yasha/Kaya ve Sange and Yasha özellikleri yeniden düzenlendi:
    • Sange:
      ===
      +16 Kuvvet
      +12% Durum Direnci
      +8 Saldırı HasarıYasha:
      ===
      +16 Çeviklik
      +12 Saldırı Hızı
      +8% Hareket HızıKaya:
      ===
      +16 Zeka
      +12% Mana Kaybı Azaltımı
      +8% Büyü ArttırımıSange and Yasha:
      ===
      +16 Kuvvet
      +16 Çeviklik
      +16 Saldırı Hızı
      +16% Durum Direnci
      +12 Saldırı Hasarı
      +12% Hareket HızıYasha and Kaya
      ===
      +16 Zeka
      +16 Çeviklik
      +16 Saldırı Hızı
      +16% Mana Kaybı Azaltımı
      +12% Büyü Arttırımı
      +12% Hareket HızıKaya and Sange
      ===
      +16 Zeka
      +16 Kuvvet
      +16% Mana Kaybı Azaltımı
      +16% Durum Direnci
      +12% Büyü Arttırımı
      +12 Saldırı Hasarı

RING OF TARRASQUE : YENİ EŞYA

  • Yeni bir basit eşya eklendi: Ring of Tarrasque. Ücreti 700 altın. +3.75 can yenilemesi ve +150 Sağlık veriyor. Heart of Tarrasque ve Holy Locket eşyalarına yükseltilebiliyor.

HOLY LOCKET: YENİ EŞYA

  • Yeni bir eşya eklendi: Holy Locket. Pasif. Tüm iyileştirmelerinizi %25 arttırıyor.
  • Gerekenler:
    Void Stone (850)
    Ring of Tarrasque (700)
    Cloak (550)
    Recipe (550)
    Toplam: 2650Verdikleri:
    +200 Sağlık
    +4 Can yenilemesi
    +3 Mana yenilemesi
    +15% Büyü Direnci

SOLAR CREST: EŞYA DEĞİŞTİ

  • Bonusları ve tarifi değişti.Gerekenler:
    Medallion (1175)
    Ultimate Orb (2150)
    Windlace (250)
    Recipe (300)
    Toplam: 3875Verdikleri:
    +10 Bütün Özellikler
    +12 Zırh
    +6% Hareket Hızı
    +1.5 Mana YenilemesiAktif Yetenek: Düşman veya dostlar üzerinde kullanılabilir, +12 Zırh bonusunu sizden alır. Dost kahramana +70 Saldırı Hızı, +10% Hareket Hızı, +12 Zırh verir. Düşman kahraman üzerinde kullanıldığında -70 Saldırı Hızı, -10% Hareket Hızı, -12 Zırh alır.

CROWN: YENİ EŞYA

  • Yeni başlangıç eşyası: Crown, +4 Tüm Özellikler, 450 Altın (Yan dükkandan alınabilir). Yükseltmek için Bracer, Wraith Band, ve Null Talisman gerektiren eşyaların yerine artık Crown eşyası kullanılıyor.

RING OF AQUILA: OYUNDAN KALDIRILDI

  • Bracer, Wraith Band ve Null Talisman artık diğer eşyalara yükseltilemiyor.
  • Bracer/Null/Wraith tarifleri 165’den 210’a yükseltildi.
  • Bracer/Null/Wraith Birincil özellikleri +7’den +8’e yükseltildi.

BRACER

  • Artık +6% Büyü Direnci veriyor.

WRAITH BAND

  • Artık +8 Saldırı Hızı veriyor.

NULL TALISMAN

  • Artık +3% Büyü Arttırımı veriyor.ÖZET:
    ===
    Wraith Band:
    +8 Çeviklik
    +3 Kuvvet
    +3 Zeka
    +8 Saldırı HızıBracer:
    +8 Kuvvet
    +3 Çeviklik
    +3 Zeka
    +6% Büyü DirenciNull Talisman:
    +8 Zeka
    +3 Kuvvet
    +3 Çeviklik
    +3% Büyü Arttırımı
  • AŞAĞIDAKİ EŞYALAR YUKARIDAKİ WRATIH, NULL VE BRACER EŞYALARININ DEĞİŞİMİNE VE YENİ CROWN EŞYASINA GELEN DEĞİŞİKLİKLER DOLAYISIYLA DEĞİŞTİ:
    • DAGON
    • VEIL OF DISCORD
    • DRUM OF ENDURANCE
    • ROD OF ATOS

RING OF BASILIUS

  • Mana yenilemesi 0.5’den 0.65’e yükseltildi.

BLOODSTONE

  • Saklı Reddetme özelliği artık kaldırıldı.
  • Artık yeniden canlanma süresini kısaltmıyor.
  • Artık pasif olarak mana yenilenmesini iki katına çıkartıyor.
  • 12 şarj ile başlıyor, ölmek 3 şarj götürüyor, skor almak 1 şarj veriyor.
  • Her bir şarj 0.25 Mana ve Can yenilemesi sağlıyor.
  • Yeni aktif yeteneği, o anki mananın 60%’ını sağlığa çeviriyor. Dolum süresi: 250 saniye

AEON DISK

  • Sağlık 250’den 300’e yükseltildi.
  • Mana 250’den 300’e yükseltildi.
  • Artık pasif olarak durum direnci vermiyor.
  • 2.5 saniyelik aktif güçlendirme süresinde %50 durum direnci veriyor.

SATANIC

  • Pasif olarak %30 Durum Direnci sağlıyor.
  • Bonus hasarı 50’den 25’e düşürüldü.

HEART OF TARRASQUE: 

  • Artık +50% Sağlık Yenilemesi Arttırımı sağlıyor.
  • Savaş dışı yenilemesi 7%’den 5%’e düşürüldü.
  • Sağlık bonusu 500’den 400’e düşürüldü.
  • Artık Reaver, Vitality Booster, Ring of Tarrasque ve 400 altın tarif gerektiriyor.

SPIRIT VESSEL

  • Artık mevcut can yenilemesini arttırmıyor.
  • Düşman üzerinde saniye başına hasarı 20’den 25’e yükseltildi.

HEADDRESS

  • Headdress tarifi 300’den 175’e düşürüldü.

MEKANSM

  • Tarifi 900’den 950’ye yükseltildi.

ARCANE BOOTS

  • Mana kazanımı 135’den 160’a yükseltildi.

GUARDIAN GREAVES: 

  • Sağlık 275’den 300’e yükseltildi.
  • Mana yenilemesi 160’dan 200’e yükseltildi.

PIPE OF INSIGHT: 

  • Artık +2 Tüm Özellikler veriyor.

SKULL BASHER: 

  • Tarif ücreti 1000’den 900’e düşürüldü.

BUTTERFLY: 

  • Artık aktif bir özelliğe sahip değil.

CRYSTALYS: 

  • Bonus hasarı +30’dan +38’e yükseltildi.

DESOLATOR: 

  • Zırh azaltımı 6’dan 7’ye yükseltildi.

FORCE STAFF: 

  • Artık Slark’ın Pounce yeteneğinden kaçmak için kullanılabiliyor.

HAND OF MIDAS: 

  • Saldırı Hızı 30’dan 40’a yükseltildi.

NÖBETÇİ GÖZ: 

  • Menzili 850’den 1000’e yükseltildi.

GEM OF TRUE SIGHT: 

  • Eşya yerdeyken 300 birimlik alanda görüş ve gerçek görüş veriyor. Bu özellik birisi alana kadar sürüyor.

MORBID MASK: 

  • Artık +10 Hasar sağlamıyor.
  • Ücreti 1100’den 900’e düşürüldü.

MASK OF MADNESS: 

  • Hasarı +20’den +10’a düşürüldü.

KAHRAMAN DEĞİŞİKLİKLERİ

ABADDON: YETENEK DEĞİŞTİ

  • Temel hareket hızı 310’dan 325’e yükseltildi.
  • Temel çevikliği 6 arttırıldı.
  • Mist Coil atış hızı 1600’dan 1300’e düşürüldü.
  • Curse of Avernus yeteneği değişti! . Pasif. Saldırılar hedefi 10/15/20/25% oranında 4 saniye boyunca yavaşlatıyor. Eğer bir hedefe 4 kere vurursanız, hedef lanetleniyor ve 4 saniyeliğine susturuluyor, 30/40/50/60% oranında yavaşlatılıyor ve hedefe saldıran bütün dost kahramanlar 40/60/80/100 SH bonusuna sahip oluyor.
  • 25 Hüneri Curse of Avernus’dan +375 Mist Coil Alanı’nda değişti.

ANCIENT APPARITION: YETENEK DEĞİŞTİ

  • Ice Vortex ile artık kendimiz bir güçlendirme alamıyoruz.
  • Chilling Touch yenilendi. Artık hedefe atılan bir hasar yeteneği oldu. Dolum süresi: 15/11/7/3 saniye. Size bonus saldırı menzili veriyor ve hedefe yüksek bir hasar ve yavaşlatma vermenize sebep oluyor. Hasar: 50/85/120/155. Yavaşlatma: 0.5 saniyeliğine %100. Saldırı menzili bonusu: 60/120/180/240. Mana bedeli: 30/50/70/90

ANTI-MAGE: YETENEK YENİLENDİ

  • Scepter yükseltmesi kaldırıldı.
  • Scepter yeteneği Spell Shield yeteneğine eklendi. Pasif olarak 15/25/35/45% Büyü Direnci veriyor ve aktif edildiğinde 1.4 saniyeliğine Counterspell yeteneği çalışıyor. Size hedeflenen büyüleri karşı tarafa doğrudan gönderiyor. Dolum Süresi: 15/11/7/3. Mana Bedeli: 40

ARC WARDEN: 

  • Tempest Double öldürme ödülü sabit 180 Altın/Deneyim’den 180/240/300’e düzenlendi.
  • Seviye 15 Hüneri +350 Sağlık’tan +300’e düşürüldü.

AXE: 

  • Berserker’s Call zırh bonusu 40’dan 30’a düşürüldü.

BANE: YETENEK YENİLENDİ

  • Enfeeble yeteneği yenilendi. Düşman birime bir etkisizleştirme uygular, hedefe 36/44/52/60% oranında negatif durum direnci uygular (atılan sersemletme vb. yeteneklerin daha uzun sürmesine sebep olur.) ve rakibin saldırı hızını 40/60/80/100 değerinde düşürür. 8 saniye sürer. Etkisizleştirilebilir. Kullanım menzili: 1000. Dolum süresi: 12/10/8/6. Mana bedeli: 70/90/110/130
  • Seviye 15 Hüneri Enfeeble Hasar Çalar’dan Enfeeble Saldırı Hızı Çalar’a değiştirildi.
  • Seviye 20 Hüneri +100 Enfeeble Hasar Azaltımı’ndan +100 Enfeeble Saldırı Hızı Azaltımı’na değiştirildi.

BATRIDER: 

  • Flaming Lasso artık saniye başına 20/40/60 hasar veriyor.

BEASTMASTER: YETENEK YENİLENDİ

  • Call of the Wild yenilendi. artık bir tarafsız orman yaratığı çıkartmıyor, ve artık Boar ve Hawk için iki adet ayrı tuş var. The Hawk artık bir bölgeye gönderilen ve o bölgeye görüş veren bir hale getirildi. Hawk’ın yeri gönderildikten sonra değiştirilemiyor. Birimlerim özellikleri de düzenlendi:
  • Boar Sağlığı: 300/450/600/750
  • Boar Hasar Tipi: Kahraman
  • Boar Saldırı Hasarı: 16/32/48/64
  • Boar Zehirleme Yavaşlatması: 10/20/30/40% for 3 seconds
  • Boar Süresi: 60
  • Boar Yetenek Dolum Süresi: 42/38/34/30
  • Boar Mana Bedeli: 50
  • Hawk Sağlığı: 300/450/600/750
  • Hawk Görünmezliği kalıcıdır.
  • Hawk Hareket Hızı: 300/340/380/420
  • Hawk Görüş Alanı: 600/700/800/900
  • Hawk Süresi: 60
  • Hawk Dolum Süresi: 60/50/40/30
  • Hawk Mana Bedeli: 30
  • Primal Roar kendine hareket hızı arttırımı 30’dan 40%’a yükseltildi.
  • Primal Roar ikinci birimi itme mesafesi 300’den 450’ye yükseltildi.
  • Primal Roar ikinci birimi itme süresi 0.6’dan 1.0’e yükseltildi.
  • Primal Roar ikinci birim yavaşlatma süresi birincil hedefle eşleştirildi.
  • Primal Roar ikinci birim yavaşlatması 50’den 60’a yükseltildi.
  • Seviye 25 Hüneri +2 Hawk Çıkarma’dan -15s Hawk Dolum Süresi’ne değiştirildi.

BLOODSEEKER: 

  • Thirst artık saldırı hasarı vermek yerine +30/45/60/75 Saldırı Hızı veriyor.
  • Thirst hareket hızı 7/18/29/40%’dan 12/24/36/48%’e yükseltildi.
  • Bloodrage hasar artışı 25/30/35/40%’dan 10/15/20/25%’e düşürüldü.
  • Blood Rite hasarı 120/160/200/240’dan 125/175/225/275’e yükseltildi.
  • Rupture artık her 100 birimde o anki sağlığınızın %8’ini saf hasar olarak alıyor. Artık ölümcül değil.
  • Rupture süresi 12’den 8/10/12’ye düzenlendi.
  • Rupture kullanım menzili 800’den 700/800/900’e düzenlendi.
  • Rupture dolum süresi 60’dan 70/60/50’ye düzenlendi.
  • Seviye 20 Hüneri +18% Rupture Hasarı’ndan +600 Rupture Kullanım Menzili’ne değiştirildi.

BOUNTY HUNTER: YETENEK YENİLENDİ

  • Kuvvet 18+2.1’den 20+2.5’a yükseltildi.
  • Shadow Walk artık 30/60/90/120 hasar vermiyor. Görünmezlikten çıkıp bir vuruş yaptığınızda rakibi 14/20/26/32% oranlarında 4 saniyeliğinde yavaşlatıyor.
  • Jinada yenilendi. Pasif dolum süresi 12/9/6/3. Yapılan saldırı +80/110/140/170 Bonus Saldırı Hasarı sağlar. Her Jinada saldırısı 12/18/24/30 Güvenilmez altın çalar. Jinada saldırısı hazır olduğunda Bounty Hunter’ın silahı parlar.
  • Track hareket hızı bonusu artık sadece kendinizi etkiliyor.
  • Track artık Track kullanılan birim üzerinde 1.4/1.6/1.8x değerlerinde kritik vuruş yapmamızı sağlıyor.
  • Track artık görünmezliği bozmuyor.
  • Track altın yarıçapı 925’den 1200’e yükseltildi.
  • Seviye 20 Hüneri +125% Jinada Kritik Vuruşu’ndan +90 Jinada Altın Çalma’ya dönüştürüldü.

BREWMASTER: YETENEK YENİLENDİ

  • Zeka kazanımı 1.3’den 1.6’ya yükseltildi.
  • Temel hareket hızı 295’den 305’e yükseltildi.
  • Thunderclap mana bedeli 90/105/130/150’den 90/100/110/120’ye düşürüldü.
  • Drunken Brawler yenilendi. Artık kendi üzerimizde kullanabildiğimiz bir aktif yeteneğe sahip. 5 saniye sürüyor. 50/60/70/80% oranında savuşturma veriyor ve 80% şansa sahip Kritik vuruşa sahip oluyorsunuz. Kritik hasarı 200/220/240/260%. Hareket hızı bu yetenek aktif edildiğinde -20% ve +40% değişiyor. Dolum süresi: 20/19/18/17. Mana bedeli: 35/40/45/50
  • Drunken Haze, Cinder Brew olarak değişti. 400 etki alanında bir bölgeyi alkol ile kaplıyor, bu alan içindeki hedeflerin hareket hızlarını %25 yavaşlatıyor ve 20/25/30/35% şansla rakiplerin hedef yerine kendilerine saldırmalarına sebep oluyor. 7 saniye sürüyor. Eğer hedef herhangi bir ateş bazlı bir yetenek ile vurursa Cinder Brew süresi yenileniyor, 10/25/40/55 SBH veriyor. Dolum Süresi: 20/18/16/14. Mana bedeli: 50. Kendine verilen hasar ölümcül değildir.
  • Şu kahramanlar ateş bazlı yeteneklere sahip: Dragon Knight, Jakiro, Phoenix, Axe, Doom, Ember Spirit, Brewmaster, Lina, Ogre, Batrider, Wraith King, Clinkz, Invoker, Warlock, Underlord, and Huskar
  • Seviye 25 Hüneri +15% Drunken Brawler Şansı’ndan +200% Kritik Vuruş Hasarı’na değiştirildi.

BRISTLEBACK: 

  • Viscous Nasal Goo zırh azaltması 1/1.4/1.8/2.2’den 1.4/1.8/2.2/2.6’ya yükseltildi.

BROODMOTHER: 

  • Spiderling/Spiderite büyü direnci 50%’den 40%’a düşürüldü.

CENTAUR WARRUNNER: YETENEK YENİLENDİ

  • Kuvvet kazanımı 4.3’den 4.0’e düşürüldü.
  • Hoof Stomp hasarı 100/150/200/250’den 80/110/140/170’e düşürüldü.
  • Double Edge hasarı 175/250/325/400’den 150/200/250/300 + Kuvvet’in 40/60/80/100% Oranında Hasar olarak değişti.
  • Double Edge kullanım zamanlaması 0.5’den 0.4’e düşürüldü.
  • Return yeteneği Retaliate olarak yeniden adlandırıldı.
  • Retaliate artık kuvvete göre saldırı yansıtmıyor.
  • Retaliate hasarı 16/18/20/22’den 16/32/48/64’e yükseltildi.
  • Retaliate artık her kuleye veya kahramana saldırdığınızda size şarj veriyor. Aktif edildiğinde, şarjları tüketiyor ve 20 saniyeliğine yüzde olarak saldırı hasarınızı arttırıyor. Maks İstif: 10. 6/9/12/15% oranında şarj başına temel hasar sağlıyor. Dolum Süresi: 55/50/45/40
  • Stampede dolum süresi 90/75/60’dan 110/100/90’a yükseltildi.
  • Stampede mana bedeli 100’den 150’ye yükseltildi.
  • Seviye 10 Hüneri +10% Büyü Direnci’nden +20 Hareket Hızı’na değiştirildi.
  • Seviye 15 Hüneri +15% Return Kuvvet Hasarı’ndan +50% Double Edge Kuvvet Hasarı’na dönüştürüldü.
  • Seviye 15 Hüneri +75 Hasar’dan +30 Temel Hasar’a dönüştürüldü.
  • Seviye 20 Hüneri +300 Double Edge Hasarı’ndan +50 Retaliate Hasarı’na değiştirildi.

CHAOS KNIGHT: YETENEK YENİLENDİ

  • Chaos Strike yenilendi. Pasif dolum süresi yeteneği. Min Krit: 120% and Maks Krit: 160/190/220/250% değerleri arasında rastgele bir değerde kritik vuruş yapar. Bu kritik vuruş 35/40/45/50% oranında can çalar. Dolum Süresi: 8/7/6/5
  • Reality Rift artık zırh azaltmıyor.
  • Reality Rift artık hedefi şu mesafelerde sabit olarak hareket ettiriyor: 250/300/350/400
  • Reality Rift artık hedefin 15/25/35/45% oranında hareket hızı ve 30/50/70/90 oranında saldırı hızını 2 saniyeliğine azaltıyor ve sakatlıyor.
  • Reality Rift dolum süresi 18/14/10/6’dan 20/15/10/5’e düzenlendi.
  • Reality Rift kullanım menzili 550/600/650/700’den 475/550/625/700’e düşürüldü.
  • Chaos Bolt minimum hasarı 75/100/125/150’den 60/90/120/150’ye düşürüldü.
  • Chaos Bolt maksimum hasarı 200/225/250/275’den 180/210/240/270’e düşürüldü.
  • Chaos Bolt atış hızı 1000’den 700’e düşürüldü.
  • Phantasm: Phantasm artık ekstra illüzyon çıkarma şansına sahip değil.
  • Phantasm: İllüzyon sayısı 1/2/3’den 3’e sabitlendi.
  • Phantasm: İllüzyon hasarı 100%’den 40/70/100%’e düzenlendi.
  • Phantasm: İllüzyon süresi 42’den 30’a düşürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri -7 Reality Rift Zırh Azaltma’dan -2s Chaos Strike Dolum Süresi’ne değiştirildi.

CHEN: YETENEK YENİLENDİ

  • Penitence atış hızı 2000’den 1400’e düşürüldü.
  • Penitence artık hasarı arttırmıyor.
  • Penitence artık hedefe saldıran dostların 30/60/90/120 Saldırı Hızı almasına sebep oluyor.
  • Test of Faith artık Divine Favor olarak adlandırılıyor. Dost birimler hedef alınıyor, 7/13/19/25 Can yenilemesi sağlıyor, hedefin tüm yenilenme ve iyileştirmelerini 25% ve hasarını 10/20/40/80 arttırıyor. 12 saniye sürüyor. Dolum süresi: 26/24/22/20 Mana Bedeli: 110. Kullanım Menzili: 800
  • Holy Persuasion artık tarafsız yaratık seviye gereksinimine sahip: 4/5/6/6
  • Holy Persuasion minimum sağlık 700/800/900/1000’den 1000’e sabitlendi.
  • Holy Persuasion artık dost birimi base yerine haritada herhangi bir yere göndermenizi sağlıyor. Eğer dost kahraman bu sırada rakip tarafından bir hasar alırsa, büyü bozulur.
  • Holy Persuasion dolum süresi 32/24/18/10’dan 15’e sabitlendi.
  • Seviye 15 Hüneri -10s Test of Faith Dolum Süresi’nden -10s Divine Favor Dolum Süresi’ne değiştirildi.

CLINKZ: YETENEK YENİLENDİ

  • Death Pact yeteneği Burning Army olarak değiştirildi. Vektör Hedefleme Kullanıyor. Bir birimi tükketiğinizde, 1300 birimlik yol üzerine 4/5/6 adet iskelet okçular oluşturur. İskeletler saldırı olarak Searing Arrows’u kullanır, temel hasarınızı baz alırlar, iskeletleri öldürmek için 2 vuruş gerekli. Sadece düşman kahramanlara saldırırlar. Saldırı menzilleri Clinkz ile aynıdır. 0.8 saniye aralığında doğarlar. Kullanım Menzili: 800. Dolum süresi 110. Mana Bedeli: 125/175/225. 20 saniye sürer. Temel Saldırı Zamanı: 1.8/1.65/1.5

CLOCKWERK: 

  • Rocket Flare atış hızı 1750’den 2250’e yükseltildi.
  • Power Cogs geri itme mesafesi 250’den 300’e yükseltildi.
  • Power Cogs geri itme süresi 0.85’den 1’e yükseltildi.
  • Power Cogs hasarı 50/100/150/200’den 50/125/200/275’e yükseltildi.
  • Power Cogs mana yakması 50/100/150/200’den 50/80/110/140’a düşürüldü.

CRYSTAL MAIDEN: 

  • Temel hasarı 2 arttırıldı.
  • Frostbite artık bir kesintiye sahip değil.
  • Frostbite kullanım menzili 525’den 550’ye yükseltildi.
  • Freezing Field artık 0.3 saniye bir kullanım zamanlamasına sahip.

DARK SEER: 

  • Surge süresi 3/4.5/6/7.5’den 6’ya sabitlendi.
  • Surge dolum süresi 13/12/11/10’dan 16/14/12/10’a yükseltildi.
  • Surge artık hedefin yavaşlatılamaz olmasına sebep oluyor.
  • Surge hızı 550’den +36/54/72/90%’a değiştirildi.
  • Surge artık hedefin hareket hızı sınırlamasını yok saymasına neden oluyor.
  • Surge artık hedefin birimlerin içinden geçmesine sebep oluyor.
  • Wall of Replica’nın yönünü artık belirleyebileceksiniz.
  • Wall of Replica kullanım zamanlaması 0.4’den 0.2’ye azaltıldı.
  • Wall of Replica kullanım menzili 500/900/1300’den 1300’e sabitlendi.
  • Wall of Replica artık rakibi duvarın içindeyken yavaşlatıyor, rakip duvardan çıktıktan 0.75 saniye sonra yavaşlatma sona eriyor. Önceden illüzyon öldükten sonra yavaşlatma uygulanıyordu.
  • Wall of Replica yavaşlatması 75%’den 50/60/70%’e düzenlendi.

DAZZLE: YETENEK YENİLENDİ

  • Poison Touch mana bedeli 80’den 80/90/100/110’a düzenlendi.
  • Poison Touch etkisizleştirmesi artık istifleniyor.
  • Weave yeteneği Bad Juju olarak değiştirildi. Pasif yetenek. 30/40/50% oranlarında dolum süresi azaltması veriyor. Herhangi bir zamanda bir büyü yaptığında,1200 etki alanı içindeki bütün düşmanlar 10 saniyeliğine 2/2.25/2.5 zırh kaybediyor. İstifler ve yenilenme süresi etkisizleştirilebilir. Roshan üzerinde çalışmıyor.
  • Shadow Wave dolum süresi 12/10/8/6’dan 13/11/9/7’e yükseltildi.
  • Seviye 25 Hüneri +0.5 Weave Saniye Başına Zırh’tan +0.5 Bad Juju Zırh Azaltımı’na değiştirildi.
  • Seviye 25 Hüneri -4s Shadow Wave Dolum Süresi’nden +40% Poison Touch Yavaşlatması’na değiştirildi.

DEATH PROPHET: 

  • Hareket hızı 305’den 310’a yükseltildi.
  • Spirit Siphon artık 4/6/8/10% oranında hareket hızı emiyor.

DISRUPTOR: 

  • Thunder Strike hasarı 40/60/80/100’den 45/70/95/120’ye yükseltildi.

DOOM: 

  • Temel saldırı menzili 150’den 175’e yükseltildi.
  • Devour artık bir birim tüketilirken yeteneğin dolum süresi geldiği vakit başka bir birimi daha tüketebiliyor.
  • Devour artık yaratık tüketildikten sonra 5/10/15/20 saniye başına can yenilemesi veriyor.
  • Devour artık bir yaratığı 80 saniyede tüketiyor.
  • Devour ile eğer bir yaratığın yeteneğini almak istemezseniz yeteneği kapatabilirsiniz. Otomatik kullanma açıksa eğer yeteneği çalacaktır, diğer türlü çalmaz.
  • Scorched Earth artık iyileştirmiyor.
  • Scorched Earth dolum süresi 55’den 55/50/45/40’a düzenlendi.
  • Scorched Earth hasarı 16/24/32/40’dan 20/30/40/50’ye yükseltildi.
  • Seviye 10 Hüneri +10 Scorched Earth Hasarı/İyileştirmesi’nden +20 Scorched Earth Hasarı’na değiştirildi.

DRAGON KNIGHT: 

  • Elder Dragon Form Splash Attack artık 300 etki alanı içine 75% hasar veriyor.
  • Elder Dragon Form Splash Attack eğer ıska vurursa kısmi hasar vermez.

DROW RANGER: YETENEK YENİLENDİ

  • Precision Aura artık Çeviklik’e bağlı olarak 10/20/30/40% oranında hasar yerine Çeviklik’e bağlı olarak 20/36/52/68% oranında size saldırı hızı veriyor.
  • Marksmanship yenilendi. Artık 20/30/40% şansla rakibin zırhını,savuşturmalarını yok sayarak hasar veren bir vuruş yapmanızı sağlıyor. Yaratıkları anında öldürüyor. Eğer 400 menzil içinde bir rakip varsa çalışmıyor.
  • Seviye 20 Hüneri +20 Marksmanship Çeviklik’inden +25% Savuşturma’ya dönüştürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri +20% Precision Aura Hasarı’ndan +25% Precision Aura Saldırı Hızı’na dönüştürüldü.

EARTHSHAKER: 

  • Fissure dolum süresi 18/17/16/15’den 21/19/17/15’e yükseltildi.

EARTH SPIRIT: 

  • Kuvvet kazanımı 3.5’dan 3.8’e yükseltildi.
  • Rolling Boulder 0.4/0.6/0.8/1.0 saniyeliğine %80 yavaşlatma yerine 0.4/0.6/0.8/1.0 saniyeliğine sersemletme olarak değiştirildi.
  • Rolling Boulder sersemletme süresi taş kullanıldığında 0.4/0.6/0.8/1.0 olarak ekstra olarak arttırıldı.
  • Boulder Smash 1.25/2.5/3.25/4 saniyeliğine %80 yavaşlatma yerine  0.5/1/1.5/2 saniye sersemletme olarak değiştirildi.
  • Boulder Smash hasarı 50/100/150/200’den 105/170/235/300’e yükseltildi.
  • Stone Remnant maks şarjı 6’dan 7’ye yükseltildi.
  • Magnetize Etki Alanı 300’den 350’ye yükseltildi.
  • Seviye 25 Hüneri +1s Boulder Smash Sersemletme Süresi’nden +0.75s Rolling Boulder Sersemletme Süresi’ne değiştirildi.

ELDER TITAN: 

  • Astral Spirit hasarı 60/90/120/150’den 50’ye sabitlendi.
  • Astral Spirit geri dönüş hızı 600’den 800’e yükseltildi.
  • Astral Spirit kahraman başına saldırı hasarı 15/30/45/60’dan 20/40/60/80’e yükseltildi.
  • Astral Spirit artık kahraman vuruşu başına +1.5/3/4.5/6, yaratık başına +0.5 zırh sağlıyor.
  • Astral Spirit hareket hızı 5%’den 7%’ye yükseltildi.
  • Astral Spirit hareket hızı sınırı 30%’dan 40%’a yükseltildi.
  • Astral Spirit bonus süresi 9’dan 10 saniyeye yükseltildi.
  • Seviye 25 Hüneri +100% Can Çalma’dan Astral Spirit Büyü Bağışıklığı Sağlar’a değiştirildi.

EMBER SPIRIT: 

  • Fire Remnant artık bitiş yerinde vermek yerine gidilen yol boyunca (yarım yarıçapta) da hasar veriyor.

ENIGMA: 

  • Temel hareket hızı 300’den 290’a düşürüldü.

FACELESS VOID: ABILITY REWORK

  • Time Lock şansı tuttuğunda Faceless Void artık hedefe ekstra fazladan bir vuruş yapıyor. Bonus 30/40/50/60 hasar ve 0.75 saniye sersemletme uyguluyor.
  • Seviye 15 Hüneri +100 Time Lock Hasarı’ndan +70’e düşürüldü.

GRIMSTROKE: KAPTAN MODA EKLENDİ

  • Grimstroke artık Kaptan Mod’da kullanılabilir.
  • Soulbind artık Leashed adlı yeni durum etkisine sahip, mobilite bazlı yetenekleri ve ışınlanmayı engelliyor.
  • Soulbind süresi 6/8/10’dan 6/7/8’e düşürüldü.
  • Phantom’s Embrace yaratığı artık hedefe daha yakından tutunuyor.
  • Ink Swell artık maksimum etkisini tüm kahramanlara verdiği SBH toplamı yerine herhangi bir kahramana vurduğu süre boyunca hesaplıyor.
  • Ink Swell maks sersemletme süresi 2.2/2.8/3.4/4’den 2/2.6/3.2/3.8’e düşürüldü.
  • Seviye 20 Hüneri +2 Phantom’u Öldürmek İçin Gereken Vuruş’tan +1’e düşürüldü.

HUSKAR: YETENEK YENİLENDİ

  • Berserker’s Blood artık büyü direnci vermiyor. Artık eksik canınızı Kuvvet bazlı olarak 20/40/60/80% değerlerinde yeniler.
  • Berserker’s Blood artık canınız daha az iken daha hızlı artar.
  • Inner Vitality yeteneği Inner Fire ile değiştirildi. Ateşli bir öfke içinde, 500 menzil içindeki tüm düşmanları geri atar,100/155/210/265 hasar verir ve 1.75/2.5/3.25/4 saniyeliğine etkisizleştirir. Düşmanlar Huskar’dan 550 birim uzağa atılır. Geri itme süresi: 0.6. Dolum süresi: 18/16/14/12 saniye. Mana Bedeli: 75/100/125/150
  • Seviye 15 Hüneri +15% Can Çalma’dan +20%’ye yükseltildi.
  • Seviye 15 Hüneri +10 Burning Spears SBH’dan +15’e yükseltildi.
  • Seviye 20 Hüneri +15 Kuvvet’ten +20’ye yükseltildi.
  • Seviye 25 Hüneri +150 Saldırı Menzili’nden +175’e yükseltildi.

IO: 

  • Spirits dolum süresi 26/22/18/14’den 26/24/22/20’e yükseltildi.

JAKIRO: 

  • Macropyre hasarı artık hedef yeteneğin içinden çıktıktan sonra 2 saniye daha kalmaya devam ediyor.

JUGGERNAUT: 

  • Çeviklik 10 arttırıldı. (Temel hasar değişmedi.)
  • Omnislash yeteneği artık belli bir atak sayısına sahip değil. Omnislash’in yapacağı vuruş sayısı artık sizin saldırı hızınıza bağlı olarak çalışıyor. Ayrıca bu yetenek Skadi, Mjollnir gibi eşyaların da etksini göstertiyor. 3/3.25/3.5 saniye sürüyor ve sizin saldırı hızınızın 1.8x’i olarak saldırı yapıyor. +30/45/60 Hasar sağlıyor. Scepter ile 4/4.25/4.5 saniye sürüyor ve 70 saniye dolum süresine sahip.
  • Omnislash artık her saldırıda kendini kesintiye uğratmıyor.
  • Omnislash artık yaratıkları anında öldürmüyor.
  • Seviye 25 Hüneri +5 Omnislash Vuruşu’ndan +1s Omnislash Süresi’ne değiştirildi.

KEEPER OF THE LIGHT: YETENEK YENİLENDİ

  • Mana Leak ve Spirit Form yetenekleri kaldırıldı.
  • Illuminate dolum süresi 10’dan 11’e yükseltildi.
  • Chakra Magic’in çalışma şekli değişti. 80/160/240/320 mana yeniler ve dolum süresi bulunan yeteneklerin dolum süresini 3/4/5/6 saniye siler. Dolum Süresi: 20/18/16/14
  • Blinding Light artık temel bir yetenek oldu. 600 etki alanındaki tüm düşmanları körleştirir, 3/4/5/6 saniye süresince 70% oranında saldırıların ıskalanmasına sebep olur . Hedefleri 350 birim geriye iter ve 50/100/150/200 hasar verir. Dolum Sürer: 30/25/20/15. Mana Bedeli: 100/125/150/175. Kullanım Menzili: 550/600/650/700
  • Yeni bir Ultimate yeteneği eklendi, Will-o-Wisp. Saldırılabilir bir ışık varlığı yaratır, Ignis Fatuus. Işık 1.3 saniye boyunca yanıyor ve 1.75 kapalı kalıyor. 650 yarıçap içindeki tüm  hedefler hipnotize oluyor ve ışık bu hedefleri kendine çekiyor, hareket edemiyorlar. Işık 4/5/6 saldırıda yok edilebiliyor, aksi takdirde ışık 3/4/5 kere ışık kendine çekiyor. Dolum süresi: 120. Kullanım menzili: 900. Mana Bedeli 200/300/400. Yetenek ilk kullanıldığında 1 saniye gecikmeyle çalışmaya başlıyor.
  • Scepter artık sadece gündüzleri Illuminate yeteneğinin iyileştirmesine yarıyor.
  • Seviye 25 Hüneri +2s Mana Leak Sersemletmesi’nden +2 Will-O-Wisp Titremesi olarak değiştirildi.

LEGION COMMANDER: 

  • Bir Duel kazanıldığında artık otomatik olarak Press the Attack kullanılıyor.

LICH: YETENEK YENİLENDİ

  • Zeka 16 + 3.3’den 20 + 3.6’ya yükseltildi.
  • Frost Nova mana bedeli 125/150/170/190’dan 105/130/155/180’e düşürüldü.
  • Sacrifice yeteneği Sinister Gaze olarak yenilendi. Tekli hedefe süreli olarak kullanılıyor. Düşmanın Lich’e doğru yavaşça gelmesini sağlıyor. 1.6/1.9/2.2/2.5 saniye sürer. Kullanım Menzili: 500/525/550/575. Dolum Süresi: 30. Mana Bedeli: 120/130/140/150
  • Ice Armor yeteneği Frost Shield olarak yenilendi. Bir dost veya kendi hedef alınır ve buzdan bir kalkan oluşturur. 6 saniye boyunca 30/40/50/60% oranında alınan hasar azaltılır. Her saniye, 600 etki alanı içindeki düşmanlar  20/30/40/50 hasar alır ve 0.5 saniye boyunca 35% yavaşlatma uygulanır. Dolum süresi: 30/25/20/15. Mana bedeli: 100/110/120/130. Kuleler hedef alınabilir.
  • Seviye 20 Hüneri 180 Altın/Dakika’dan +2s Frost Shield’e değiştirildi.
  • Seviye 20 Hüneri +175 Kullanım menzili’nden +150’ye düşürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri Ice Armor +30 Can Yenilemesi Sağlar’dan Frost Shield +60 Can Yenilemesi Sağlar’a değiştirildi.

LIFESTEALER: 

  • Feast 4.5/5.5/6.5/7.5% Mevcut Sağlık Can Çalma’dan Maks. Sağlığın 1.75/2.5/3.25/4%’ü olarak değiştirildi.
  • Seviye 25 Hüneri +2% Mevcut Sağlık’tan +1% Maks. Sağlık’a değiştirildi.

LION: 

  • Mana Drain yavaşlatması 16/19/22/25%’den 20/24/28/32%’ye yükseltildi.
  • Finger of Death artık her bir öldürmede daha da güçleniyor. Öldürme başına +50 hasar veriyor. Eğer yetenek kullanıldıktan sonra 3 saniye içinde düşman ölürse, bonus yine de kazanılır.

LONE DRUID: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel hareket hızı 320’den 340’a yükseltildi.
  • Spirit Bear hareket hızı 320/330/340/350’den 340/350/360/370’e yükseltildi.
  • Spirit Bear saldırı zamanı 0.67’den 0.4’e düşürüldü.
  • Spirit Bear saldırı hasarı 35/45/55/65’den 35/50/65/80’e yükseltildi.
  • Spirit Bear artık seviye 1 yeteneğine sahip, Defender. Pasif olarak Spirit Bear Lone Druid’in yanındayken Lone Druid’e verilen hasarın yüzde 30’unu absorbe eder.
  • Rabid yeteneği Spirit Link olarak yenilendi. Ayıya ve Lone Druid’e 30/50/70/90 Saldırı Hızı verir ve 40/50/60/70% oranında aynın verdiği hasar Lone Druid’i, Lone Druid’in verdiği hasar ayıyı iyileştirir. Süre: 10 saniye. Dolum Süresi: 42/34/26/18. Mana Bedeli: 50/60/70/80

LUNA: 

  • Lunar Blessing artık bonus hasar yerine +8/14/20/26 Birincil Özellik aura bonusu sağlar,
  • Seviye 15 Hüneri +24 Lunar Blessing Hasarı’ndan +14 Lunar Blessing Özellikleri’ne değiştirildi.

LYCAN: YETENEK YENİLENDİ

  • Howl yenilendi. Artık +21/34/47/60 Saldırı Hızı veriyor, +3/4/5/6 Zırh ve haritadaki tüm oyuncu kontrollü birimlere +4/6/8/10 Can Yenilemesi sağlıyor. 9 saniye sürüyor. Dolum Süresi: 50/45/40/35. Mana Bedeli: 25/30/35/40.
  • Seviye 25 Hüneri +600 Howl Sağlığı’ndan +40% Şansla Shapeshift Kritik Vuruşu’na dönüştürüldü.

MAGNUS: YETENEK YENİLENDİ

  • Skewer dolum süresi 25’den 26/24/22/20’ye düzenlendi.
  • Shockwave yenilendi. Hedefe doğru bir dalga gönderir ve değdiği vakit hedefi biraz geri çeker ve 75/150/225/300 hasar verir. 0.75 saniyeliğine hedefi %60 yavaşlatır. Genişlik: 200, Mesafe: 1200, Atış Hızı: 900. Çekme Süresi: 0.2. Mana Bedeli: 90/100/110/120. Dolum Süresi: 14/13/12/11

MEDUSA: 

  • Stone Gaze artık hedeflerde +100% Büyü Direnci sağlamıyor.
  • Stone Gaze artık illüzyonları anında öldürmüyor.
  • Mystic Snake artık Stone Gaze’den etkilenmiş birimler üzerinde hasar tipini değiştirmiyor.

MEEPO: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel hareket hızı 310’dan 320’ye yükseltildi.
  • Geostrike yeteneği Ransack olarak değiştirildi. Her saldırı rakipten 8/12/16/20 sağlık çalar (ve yaratıklardan 4/6/8/10 can) ve Meepo’ları aynı oranda iyileştirir.
  • Klonlar artık alandaki tecrübenin %50’sini alıyor.
  • Seviye 10 Hüneri +20 Hasar’dan +15’e düşürüldü.

MIRANA: 

  • Leap artık Mirana’nın baktığı noktaya göre atlıyor. Önceden atlarken havada dönme gibi olayları vardı.

MONKEY KING: 

  • Mischief artık bir kuryenin yanındayken sadece kuryeye dönüştürecek.
  • Mischief artık bir birime dönüştüğünüzde 0.3 saniyeliğine dokunulmazlık veriyor.
  • Mischief dolum süresi 3’den 20’ye yükseltildi.

MORPHLING: 

  • Waveform dolum süresi 14/13/12/11’den 17/15/13/11’e yükseltildi.

NAGA SIREN: YETENEK YENİLENDİ

  • Mirror Image süresi 30’dan 24’e düşürüldü.
  • Mirror Image dolum süresi 40’dan 45/40/35/30’a düzenlendi.
  • Mirror Image mana bedeli 70/80/90/100’den 70/85/100/115’e yükseltildi.
  • Mirror Image alınan hasarı 550/500/450/400%’den 475/450/425/400%’e düzenlendi.
  • Rip Tide yenilendi. Artık pasif olarak saldırı şansı yeteneği veriyor. Riptide yeteneği artık vuruşlarınızda şansı bağlı olarak Riptide’ın eski halini uyguluyor. İllüzyonlar da bunu tetikleyebilir. Şans: 17%. Süre: 4. Zırh Azaltma: 2/4/6/8. Hasar: 30/40/50/60. Etki Alanı: 300

NATURE’S PROPHET: 

  • Treants deneyim ödülü 30’dan 20’ye düşürüldü.
  • Treants altın ödülü 21’den 16’ya düşürüldü.

NECROPHOS: 

  • Temel saldırı menzili 550’den 500’e düşürüldü.
  • Heartstopper Aura artık Death Pulse yerine öldürülen birim başına iyileştirme sağlıyor.

NIGHT STALKER: YETENEK YENİLENDİ

  • Crippling Fear yenilendi. Artık aktif edildiğinde 375 menzil içindeki düşmanlar susturuluyor. Aura 5/6/7/8 saniye sürüyor (gündüzleri 3 saniye). Artık ıska vurma şansına sahip değil. Dolum Süresi : 30/25/20/15. Mana Bedeli: 50
  • Hunter in the Night artık aktif bir yeteneğe sahip değil.
  • Darkness yeteneği Dark Ascension olarak değiştirildi. Uçan güçlü bir yaratığa dönüştürüyor, +50/100/150 bonus hasar veriyor ve 900 engelsiz görüş veriyor. 30 saniye sürüyor. Gündüz vakti geceye dönüyor. Dolum Süresi: 160/140/120. Mana Bedeli: 125/175/225
  • Seviye 25 Hüneri -8s Crippling Fear Dolum Süresi’nden -40s Dark Ascension Dolum Süresi’ne değiştirildi.

NYX ASSASSIN: 

  • Vendetta artık rakipte Break etkisizleştirmesini 4 saniye boyunca uyguluyor.

OGRE MAGI: 

  • Multicast artık hedef alınan ofansif eşyaları da etkiliyor. Eşya bir başka hedefe rastgele yeniden kullanılıyor.
  • Multicast artık temel yeteneklerde pasif olarak geliştirmeler uygulamıyor.
  • Ignite kullanım menzili 700’den 700/800/900/1000’e düzenlendi.
  • Ignite artık temel olarak iki hedefe gidiyor.
  • Fire Blast dolum süresi 12’den 12/11/10/9’a düzenlendi.
  • Bloodlust dolum süresi 20’den 20/18/16/14’e düzenlendi.
  • Bloodlust hareket hızı 10/12/14/16%’dan 8/10/12/14%’e düşürüldü.

OMNIKNIGHT: YETENEK YENİLENDİ

  • Purification artık büyü bağışıklı birimler üzerinde de kullanılabilir.
  • Repel yeteneği Heavenly Grace olarak yenilendi. Hedef alınan bir birime güçlü bir etkisizleştirme uygular, ve sonra 8 saniye boyunca durum direncini 50/60/70/80% ve can yenilenmesini 8/12/16/20 olarak arttırır. Dolum Süresi: 17/16/15/14. Mana Bedeli: 75. Kullanım Menzili: 500
  • Guardian Angel Etki Alanı 600’den 1200’e yükseltildi.
  • Guardian Angel dolum süresi 180/170/160’dan 160/150/140’a düşürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri +3s Repel Süresi’nden -8s Heavenly Grace Dolum Süresi’ne değiştirildi.

ORACLE: 

  • Fortune’s End hasarı 90/120/150/180’den 120/150/180/210’a yükseltildi.

OUTWORLD DEVOURER: YETENEK YENİLENDİ

  • Arcane Orb artık 175 Etki Alanındaki bir başka hedefe sıçrıyor.
  • Arcane Orb artık illüzyonlara bonus hasar vermiyor.
  • Essence Aura yeteneği Equilibrium olarak değiştirildi. Kendini güçlendirir. Bütün büyülerden verilen hasarların 60/80/100/120%’si mana olarak geri döner ve düşmanları 8/16/24/32% oranında 1.75 saniyeliğine yavaşlatır. 7 saniye sürer. Dolum süresi: 20 Mana Bedeli: 50
  • Seviye 15 Hüneri +15% Essence Aura Şansı’ndan +6 Zırh’a dönüştürüldü.

PANGOLIER: YETENEK YENİLENDİ

  • Heartpiercer yeteneği Lucky Shot olarak değiştirildi. 20% şansla 2/3/4/5 saniye süren ve hedefi 40% oranında yavaşlatan ve susturan veya etkisizleştiren bir hale gedi. Zayıflatmaların ikisi de bir kahraman üzerinde aynı anda çalışabilir.

PHANTOM ASSASSIN: ABILITY REWORK

  • Phantom Strike dolum süresi 14/11/8/5’den 11/9/7/5’e düşürüldü.
  • Phantom Strike kullanım zamanlaması 0.3’den 0.25’e düşürüldü.
  • Phantom Strike Saldırı Hızı 130’dan 100/125/150/175’e düzenlendi.
  • Phantom Strike artık bir saldırı sınırına sahip değil.
  • Phantom Strike Saldırı Hızı bonusu artık 2.5 saniye sürüyor.
  • Phantom Strike Mana Bedeli 50’den 35/40/45/50’ye düzenlendi.
  • Phantom Strike Saldırı Hızı bonusu artık belirli bir hedefe saldırmaya bağlı değil.
  • Blur’un savuşturma dışındaki mini haritadan kaybolma özelliği aktif oldu. 600 birim içinde bir düşman veya kule yok ise düşmanların sizi görememesini sağlıyor (Smoke gibi) . Saldırırken yok olmuyor. Düşmanların 600 birim içine girdiğinizde 0.75 saniye gecikme ile görünmezlik bozuluyor. 25 saniye sürüyor. Dolum Süresi: 60/55/50/45. Mana Bedeli: 20

PHANTOM LANCER: 

  • Phantom Lance yavaşlatması 10/20/30/40%’dan 10/18/26/34%’e düşürüldü.
  • Juxtapose alınan hasar 600%’den 650%’ye yükseltildi.

PHOENIX: 

  • Icarus Dive yavaşlatması 28%’den 19/22/25/28%’e düzenlendi.

PUCK: 

  • Dream Coil artık hedeflerde Leashed adındaki durumu uyguluyor, ışınlanmayı ve mobilite bazlı yetenekleri engelliyor.
  • Seviye 15 Hüneri +50 Saldırı Hasarı’ndan +90’a yükseltildi.
  • Seviye 15 Hüneri +8% Büyü Arttırımı’ndan +15%’e yükseltildi.

PUDGE: 

  • Flesh Heap artık Büyü Direnci vermiyor.
  • Flesh Heap artık 3/6/9/12 Can yenilemesi veriyor.
  • Dismember kuvvet bazlı hasarı 30/45/60%’dan 30/60/90%’a yükseltildi.

QUEEN OF PAIN: 

  • Sonic Wave artık birimleri 1.4 saniyeliğine 350 birim geri itiyor. (Sersemletmiyor)

RAZOR: 

  • Unstable Current artık her 5 saniyede bir birimi arındırmıyor veya yavaşlatmıyor.
  • Unstable Current artık 500 etki alanı içindeki her düşman birime her 6/5/4/3 saniye içinde 60/80/100/120 hasar veriyor.
  • Plasma Field artık vurulan birimleri yavaşlatıyor, Minimum 5% Maksimum 25/30/35/40% oranında 1.5 saniye sürüyor. Yavaşlatma etkileri istiflenebiliyor.
  • Seviye 25 Hüneri -3s Unstable Current’den +200 Unstable Current Hasarı’na değiştirildi.

RIKI: 

  • Blink Strike dolum süresi 16/12/8/4’den 10/8/6/4’e düzenlendi.
  • Blink Strike hasarı 100’den 75/90/105/120’ye düzenlendi.

RUBICK: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel hasarı 3 arttırıldı.
  • Çeviklik 14 + 1.6’dan 19 + 2.1’e yükseltildi.
  • Çeviklik kazanımı 2.4’den 2.7’ye yükseltildi.
  • Null Field yeteneği Arcane Supremacy olarak yenilendi. Pasif. 14/18/22/26% Büyü arttırımı ve düşman üzerinde uygulanan tüm zayıflatmaların 20/28/36/44% oranında daha fazla kalmasını sağlar.
  • Spell Steal yeteneği artık 0 yerine 0.15 kullanım zamanlamasına sahip.
  • Seviye 15 Hüneri +100 Kullanım Menzili’nden +125’e yükseltildi.
  • Seviye 20 Hüneri +5% Null Field’den -5s Fade Bolt Dolum Süresi’ne değiştirildi.
  • Seviye 25 Hüneri +75% Oranında Çalınan Büyülerden Büyü Arttırımı’ndan +50%’ye düşürüldü.

SAND KING: 

  • Sand Storm artık süreli bir yetenek değil. Kum Fırtınası ve siz bölgeden ayrıldığınızda sonlanıyor. Saldırmak veya yetenek kullanmak sizi 0.7 saniyeliğine görünür kılıyor.
  • Sand Storm Etki alanı 525’nden 350/450/550/650’ye düzenlendi.
  • Sand Storm hasarı 40/60/80/100’den 25/50/75/100’e düzenlendi.
  • Sand Storm dolum süresi 34/26/18/10’dan 34/28/22/16’ya yükseltildi.
  • Sand Storm süresi 50’den 20/25/30/35’e düzenlendi.
  • Sand Storm görsel efektleri elden geçirildi.
  • Epicenter Etki alanı büyümesi artık her vuruş başına 50 artıyor, önceden bazen 25/50/75 olarak artıyordu.

SHADOW DEMON: YETENEK YENİLENDİ

  • Soul Catcher yenilendi. 175/200/225/250 Etki alanlık bir alanı hedefler.  Bu alandaki tüm hedeflerin mevcut sağlıklarının 25/30/35/40%’ını kaybetmelerine sebep olur, ve 10 saniye sonra kaybedilen sağlıkların yarısı geri verilir. Dolum süresi: 26/24/22/20 Kullanım Menzili: 700. Mana Bedeli: 110
  • Disruption illüzyonlarının sağlığı artık yeteneğin kullanıldığı ilk anda belirleniyor.
  • Disruption süresi 2.5 saniyeden 2.75’e yükseltildi.

SHADOW FIEND: 

  • Temel zırh 1 arttırıldı.

SHADOW SHAMAN: 

  • Mass Serpent Wards artık daire olarak doğuyorlar, ayrıca ortalarında daha fazla bir boşluk oluyor.
  • Mass Serpent Wards artık etki alanı göstergesine sahip.

SKYWRATH MAGE: 

  • Concussive Shot artık eğer etrafta bir düşman yoksa yaratıklara vuruyor. Yaratıklar yeteneğin hasarının yüzde 75’ini alıyor.

SLARDAR: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel zırh 1 arttırıldı.
  • Bash of the Deep yenilendi. Pasif. Bir kahramana her dördüncü saldırı sersemletme uyguluyor. 1/1.1/1.2/1.3 saniye sürüyor ve 75/125/175/225 fiziksek hasar veriyor.
  • Slithereen Crush sersemletme süresi 1.25/1.5/1.75/2’den 1 saniyeye sabitlendi. Saldırı ve Hareket yavaşlatma süresi 2’den 3/4/5/6’ya yükseltildi ve yavaşlatma değeri 20’den 20/25/30/35%’e düzenlendi. Hasar 75/125/175/225’den 80/140/200/260’a yükseltildi.
  • Seviye 15 Hüneri +100 Sersemletme Hasarı’ndan +75’e düşürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri +15% Sersemletme Şansı’ndan +1.5s Slithereen Crush Sersemletmesi’ne değiştirildi.

SLARK: 

  • Dönüş oranı 0.6’dan 0.7’ye yükseltildi.
  • Pounce artık Leashed durum etkisini uyguluyor, ışınlanmayı ve mobilite bazlı yetenekleri engelliyor.
  • Shadow Dance süresi 4’den 4/4.5/5’e düzenlendi.
  • Essence Shift zayıflatmasına sahip bir kahraman öldüğünde Slark kalıcı olarak 1 Çeviklik kazanır.

SNIPER: 

  • Take Aim artık aktif bir yetene sahip. Basıldığında menzilinizi bir vuruşluğuna iki katına çıkartıyor. Saldırı yapıldıktan sonra dolum süresine giriyor. Dolum Süresi: 15/12/9/6. Mana Bedeli: 30

SPIRIT BREAKER: YETENEK YENİLENDİ

  • Nether Strike artık root (yere sabitlenmişken) kullanılamıyor.
  • Charge of Darkness artık sabit bir hızla ilerlemiyor. Artık hareket hızı sınırını aşıyor ve 300/325/350/375 Hareket Hızı ekliyor
  • Charge of Darkness’ın çarpma hasarı için hareket hızını kullanmaması düzeltildi.
  • Greater Bash artık hareket hızı vermiyor.
  • Greater Bash hasarı 12/24/36/48’den 16/24/32/40%’a düzenlendi.
  • Empowering Haste yeteneği Bulldoze olarak değişti. Aktif edildiğinde, kahramana +12/18/24/30% Hareket Hızı ve +30/40/50/60% Durum Direnci veriyor. 8 saniye sürüyor. Dolum Süresi: 22. Mana Bedeli: 25/30/35/40 [?]
  • Seviye 20 Greater Bash hüneri 30%’dan 15%’e düşürüldü.
  • Seviye 20 Hüneri +400 Şarj Hızı’ndan -7s Bulldoze Dolum Süresi’ne değiştirildi.

SVEN: YETENEK YENİLENDİ

  • Warcry yenilendi. Artık size ve etrafınızdaki dostlarınıza hareket hızı ve Can kalkanı veriyor. Can kalkanının sağlığı kadar bir hasar engelleniyor. Hasar engelleme zırh azaltımından sonra hesaplanıyor. 10 saniye sürüyor. Eğer kalkan tüketilirse güçlendirme sonlanır. Hareket Hızı: 8/12/16/20% Hareket Hızı. Saldırı Kalkanı Sağlığı: 100/200/300/400 Sağlık. Etki Alanı: 700 Dolum Süresi: 36/32/28/24. Mana Bedeli: 40

TECHIES: 

  • Temel hareket hızı 270’den 315’e yükseltildi.
  • Temel Zeka 2 arttırıldı.

TEMPLAR ASSASSIN: 

  • Seviye 20 Hüneri Refraction Etki Geçirir’den Meld Etki Geçirir’e dönüştürüldü.
  • Seviye 25 Hüneri Psi Blades Spill Paralyzes’dan 1.5s Meld Vuruşu Sersemletmesi’ne değiştirildi.

TERRORBLADE: 

  • Sunder artık büyü bağışıklığını delmiyor.
  • Seviye 20 Hüneri -10s Reflection Dolum Süresi’nden -8’e düşürüldü.

TIDEHUNTER: 

  • Anchor Smash artık alandaki tüm birimlere sizin düz vuruşunuz ve 45/90/135/180 şeklinde bir alan hasarı bırakıyor.
  • Ravage hasarı 200/290/380’den 200/300/400’e yükseltildi.
  • Seviye 10 Hüneri +80 Gush Hasarı’ndan +100’e yükseltildi.

TIMBERSAW: 

  • Chakram atış hasarı artık Ancient’ları es geçmiyor.
  • Whirling Death artık her zaman saf hasar vuruyor.
  • Whirling Death hasarı 100/150/200/250’den 90/120/150/180’e düşürüldü.
  • Whirling Death özellik azaltımı 15%’den 12/13/14/15%’e düzenlendi.
  • Whirling Death artık kesilen ağaç başına 10/14/18/22 ekstra hasar veriyor.
  • Seviye 25 Hüneri +8% Whirling Death’den +12%’ye yüskeltildi.

TINY: YETENEK YENİLENDİ

  • Tree Grab alan hasarı artık reddedilen birimlerde kullanılamıyor.
  • Tree Grab dolum süresi 24/20/16/12’den 27/22/17/12’ye düzenlendi.
  • Grow artık 30/40/50% oranında Durum Direnci sağlamıyor.
  • Grow zırhı 5/10/15’den 7/16/25’e yükseltildi.
  • Avalanche çalışma şekli düzenlendi. Birim artık her 0.3 saniyede bir mini sersemletmeye uğruyor. Her bir sersemletme 0.2 saniye sürüyor.
  • Avalanche süresi 1’den 1.8’e yükseltildi.
  • Avalanche Etki alanı 275’den 400’e yükseltildi.
  • Avalanche dolum süresi 23/21/19/17’den 23/20/17/14’e düzenlendi.
  • Avalanche toplam hasarı 120/180/240/300’den 90/160/230/300’e düzenlendi.
  • Toss avalanche hasar bonusu 2x’den 3x’e yüskeltildi.
  • Seviye 10 Hüneri +20% Büyü Direnci’nden +20 Hareket Hızı’na değiştirildi.
  • Seviye 25 Hüneri -12s Avalanche Dolum Süresi’nden -9s’ye düşürüldü.

TREANT PROTECTOR: YETENEK YENİLENDİ

  • Nature’s Guise yenilendi. Pasif. 4.75/4/3.25/2.5 saniye geçiş gecikmesine sahip, hasar almak sayacı sıfırlar. Görünmezlik verir, ağaçların arasında yürür, ve bir ağacın 265 birim mesafesinde olduğunuzda 10/15/20/25% oranında hareket hızı bonusuna sahip olursunuz. 0.75 saniye ağaç arama süresi. Görünmezken bir hedefe saldırmak hedefi 0.4/1/1.6/2.2 saniyeliğine yere sabitler ve sabitleme süresince 30/80/130/180 hasar verir.

TROLL WARLORD: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel hasar 38-56’dan 44-56’ya düzenlendi.
  • Berserker’s Rage artık sersemletme yerine ensnare (yere sabitleme) veriyor.
  • Berserker’s Rage tutma şansı 10%’dan 10/12/14/16%’ya yükseltildi.
  • Basher ve Abyssal Blade artık kısıtlanmış öğeler değiller.
  • Fervor istif sınırı 7’den 12’ye yükseltildi.
  • Fervor’un saldırılar kaçtığında istifi arttırmaması sorunu düzeltildi.
  • Fervor artık bir hedefe vurmaya başladığınızda 0 istif ile başlıyor.
  • Battle Trance yenilendi. Artık kontrol edilemeyen bir hale bürünüyorsunuz ve en yakındaki rakibe saldırmaya başlıyorusunuz. Etki süresince, yavaşlatılamaz oluyor ve ölmüyorsunuz. +140/170/200 Saldırı Hızı veriyor, +30/35/40% Hareket Hızı ve +40/60/80% Can Çalma alıyorsunuz. 6.5 saniye sürüyor. Kilitlendiğiniz hedef üzerinde normal bir görüş kazanıyorsunuz. Dolum Süresi: 90. Mana Bedeli: 150
  • Seviye 25 Hüneri Battle Trance Basit Etki Geçirme’den Battle Trance Güçlü Etki Geçirme’ye değiştirildi.

TUSK: YETENEK YENİLENDİ

  • Frozen Sigil yeteneği Tag Team olarak değiştirildi. Aktif Edilebilir Aura. 5 saniye sürer. Etkilenen düşmanların saldırılardan 25/50/75/100 daha fazla fiziksel hasar almasını sağlar ve 0.5 saniyeliğine 75% oranında yavaşlatır. Etki Alanı: 350. Dolum Süresi: 15. Mana Bedeli: 40/50/60/70

UNDERLORD: 

  • Atrophy Aura artık bir kahraman aura altında öldüğünde kalıcı olarak +2/3/4/5 bonus hasar veriyor.

UNDYING: YETENEK YENİLENDİ

  • Temel hareket hızı 305’den 295’e düşürüldü.
  • Flesh Golem yenilendi. Artık hasar arttırmıyor. Yavaşlatma artık 375 Etki alanında 24/32/40%’a sabitlendi . 400 Etki alanındaki düşman birimler mevcut sağlıklarının 7%’sini büyü hasarı olarak saniye başı kaybediyorlar. Bu modda iken +400/1000/1600 sağlık kazanıyorsunuz. Dolum Süresi: 110
  • Flesh Golem modeli birazcık büyütüldü.

URSA: 

  • Overpower’ın atak kaçırıldığında saldırıyı saymaması düzeltildi.

VENGEFUL SPIRIT: 

  • Vengeance Aura artık ölen dostlardan illüzyon çıkartmıyor.
  • Vengeance Aura artık Scepter efektini uyguluyor (kullanılan yetenekler hariç). Scepter almak yetenek kullanımını açıyor.
  • Netherswap kullanım menzili 700/950/1200’den 700/850/1000’e düşürüldü.
  • Netherswap artık 2 şarja sahip ve 90/80/70 saniye yenilenme süresi var.

VENOMANCER: 

  • Plague Wards boyutu arttırıldı.
  • Seviye 15 Hüneri +200 Kullanım Menzili’nden Gale Kahraman Çarpması 2 Ward Oluşturur’a dönüştürüldü.
  • Seviye 20 Hüneri Gale Kahraman Çarpması 2 Ward Oluşturur’dan +15% Büyü Can Çalması’na değiştirildi.

VIPER: 

  • Nethertoxin Etki Alanı 300’den 350’ye yükseltildi.
  • Nethertoxin hasarı 20/30/40/50’den 20/35/50/65’e yükseltildi.

WARLOCK: 

  • Fatal Bonds artık etraftaki birimi aramak yerine birimden birime sekiyor.
  • Fatal Bonds artık Savaş Sisi içindeki birimleri yok saymıyor.

WEAVER: 

  • The Swarm birimleri artık yüksek saldırı önceliğine sahip.
  • Geminate attack dolum süresi 7/6/5/3’den 9/7/5/3’e düzenlendi.

WITCH DOCTOR: 

  • Death Ward hasarı 60/105/150’den 75/125/175’e yükseltildi.

WRAITH KING: 

  • Skeletons sağlığı 350’den 250’ye düşürüldü.
  • Skeletons artık ilk kez öldükten 3 saniye sonra tekrar canlanıyorlar.

ZEUS: 

  • Nimbus artık TAB tuşuna basıldığında otomatik olarak seçiliyor.
  • Nimbus’un Lightning Bolt’u artık kahramandaki dolum süresi azaltmasından faydalanıyor.

Düşüncelerin bizler ve okuyucular için değerli olacaktır.