Bir League of Legends yama notları yazısına daha hoş geldiniz. Bu güncellemede dengelemelerin yanı sıra yılbaşı konsepti için yenilikler ve arayüz güncellemeleri var.


Nerf:

Buff:

Giderilen Hatalar:

  • Sion’un Muhafız anahtar rününü kullanmadan katledilmesi artık bu özelliği tamamen kaybetmesine neden olmuyor.
  • Altın eşyalarının sahip olduğu Yankesici pasifinin, yalnızca şampiyon normal saldırıları yerine yoldaş normal saldırılarıyla da altın üretmesi hatası giderildi.
  • Illaoi’nin E – Ruh Sınavı yeteneğiyle çektiği ruhların can göstergeleri, artık Illaoi oyuncusu veya bir takım arkadaşı onları hedef almaya çalıştığında kaybolmuyor.
  • Sihirli Yıldız’ın bir mini harita simgesine sahip olması hatası giderildi.
  • Savaş Makinesi Cho’Gath dışındaki bütün Cho’Gath kostümlerinin, Müzelik Cho’Gath’ın katledilme ses efektlerini aşırması hatası giderildi.
  • Taric’in W – Kristal Siper yeteneği artık bir takım arkadaşı üzerinde kullanıldığında Aery’i Çağır’ın kalkanını doğru şekilde uyguluyor.
  • Urgot artık R – Ölümden Beter yeteneğiyle bir şampiyonu idam ettiğinde, Kara Hasat anahtar rünü için Ruh Özü kazanıyor.
  • Minyonlara verilen fazladan hasarın Corki’nin Pasif – Hextech Mühimmatı yeteneğine katılması hatası giderildi.
  • Saldırıya Devam kullanan şampiyonların, aynı rüne sahip rakip şampiyonlara saldırmaları halinde yüklerinin yanlış çalışması hatası giderildi.
  • Lee Sin’in W – Koruma Güdüsü veya Braum’un W – Yettim Gari yeteneklerinin, Aery’i Çağır kullanan bir şampiyon üzerinde kullanılması halinde, Aery’nin bu yetenekleri kullanan şampiyonlara sıçraması hatası giderildi.
  • Çarp 1:30’dan önce kullanıldığında bekleme süresi artık 15 saniyeye düşmüyor.
  • Rammus artık Q – Güç Topu veya W – Tortop yeteneklerini kullandığında 7.22 Yaması’nda kazandığı fazladan taban zırhı kaybetmiyor.
  • Katledilmiş haldeyken eşya alımlarını iptal etmek, artık yeniden doğulduğunda Keşiftaşlarının totemlerini doldurmalarına engel olmuyor.
  • Hedeflere verilen hasar artık oyun sonu istatistiklerinde inhibitör hasarı olarak görünüyor.
  • Syndra’nın Q – Karanlık Küre‘si, W – İrade Gücü nedeniyle hareket halindeyken R – Güç Patlaması kullanması halinde, kürenin ittirilmesinin durdurularak R – Güç Patlaması‘na yönlendirilmesi hatası giderildi.
  • Savaş Ustası Xin Zhao’nun Yakut renginin oyun içi kaplamaları artık Mağaza ve şampiyon seçimi görsellerine uyuyor.
  • Şanlı Graves’in renkleri, artık tıpkı orijinal Şanlı Graves’te olduğu gibi silahı üzerinde mücevher modeli ayarlamalarına sahip.
  • Şokbıçaklı Zed’in ninja yıldızları artık katledilme animasyonu sırasında sırtıyla kesişmiyor.
  • KOD ADI: Vi’ın Q – Duvar Delen yeteneği artık yeteneği etkinleştirirken ve bir rakip şampiyona vururken klasik ses efektlerini kullanmıyor.
  • KOD ADI: Vayne artık can iksiri kullanırken totem koyma seslendirmelerini oynatmıyor.
  • KOD ADI: Vayne’in saçları ve pelerini artık boşta animasyonları sırasında akıcı şekilde oynatılıyor.
  • Hextech Sıçratıcısı’nın çatışma sırasındaki bekleme süresi artık sihirdar büyüsü bekleme süresinde azalma niteliğinden etkileniyor.

Tüm bunların yanında yeni bir oyun modu ve kostümler bizi bekliyor.

Oyuncak Ustası Jinx

Draven Baba

Yavru Geyik Poppy

Hextech Kog’Maw

Ayrıca kış ve noel temalı yeni oyun modu da ilerleyen zamanlarda devreye girecek. Yeni oyun modu “RURF” 19 Aralık 2017 saat 08.00’dan 2 Ocak 2018 saat 07.55’e kadar devrede olacak ve bu süre içerisinde oyun modunda kış temalı kostümler seçilebilir olacak.

Bir sonraki yama notlarında görüşmek üzere!


Düşüncelerin bizler ve okuyucular için değerli olacaktır.