Bu yamada beklenmedik şampiyonlar güçlendirme alırken, birçok eşyada da dengelemeye gidildi. Ayrıca daha önce bahsettiğimiz gibi yamanın ilerleyen zamanlarında sesli sohbet devreye girecek.


Dengeleme yazılarına Draktharr’ın Gece Kılıcı eşyasıyla başlasak sanırım daha doğru olacak çünkü bu eşyanın oyunda özellikle suikastçiler için yeri apayrı. İsterseniz hemen eşyadaki değişikliklere bir göz atalım;

Draktharr’ın Gece Kılıcı

Kısaca bahsetmek gerekirse Görünmez Avcı hasarı azaldı; menzilli ve yakın dövüşçü şampiyonlar için eşit hale getirildi. Yakın dövüş normal saldırıları Gece Kılıcı tarafından devre dışı bırakılan totemleri tek seferde kırıyor. Göze Göz, Kırmızı Tarayıcı sırasında tetiklenmiyor.

Bu eşya oyunun erken safhalarında alındığında oyuncuyu baskın hale getirirken oyunun geç safhasında alındığında güçsüz duruma getiriyor. Bunu ortadan kaldırmak için daha çok görüş skorunu artırmaya yönelik bir dengeleme yapılmış.

 Bu yamada kimler zayıflamış, kimler güçlenmiş?

Nerf:

Buff:

Yeni eşya!

Shurelya’nın Rüyası

Uluların Tılsımı’nın kaldırılmasının ardından, destek rolündekiler herkesi savaşın tam ortasına girmeye teşvik eden bir eşyanın eksikliğini çekmeye başlamıştı. Böyle bir eksikliği ortadan kaldırmak için eskisinin görevini üstlenebilecek yeni bir destek eşyası getirildi.

Bedel: 2100 Altın
Tarif: Ruh Yeli + Alazcevher + 450 Altın
Yetenek Gücü: 40
Can: 200
Bekleme Süresinde Azalma%10
Hareket Hızı: %8
Özel Aktif: Kullanıcısına ve yakındaki takım arkadaşlarına 3 saniyeliğine +%40 Hareket Hızı sağlar (60 saniye bekleme süresi).
Eşyalarda dengeleme var mı?

Nerf:

Buff: 

Düzenleme:

Ayrıca beklenmedik bir şekilde sihirdar büyülerinde de değişiklikler yapıldı. Tutuştur’un verdiği hasar artarken Şifa’nın bekleme süresi artırıldı.

 

Son olarak rünlerde oynayışı destekleyici bazı küçük yenilikler olduğunu belirtirken gelecek oyun modunu duyuralım; Birimiz Hepimiz İçin!

ÖZET GEÇ

  • Sihirdar Vadisi’nde 5’e 5 bir savaş.
  • Takım arkadaşlarınızla aynı şampiyonu oynarsınız.
  • Şampiyon seçimi esnasında herkes kendi tercihine oy verir. En az dört oy alan şampiyonlar kesinleşir.
  • 3. seviyede başlarsınız.
  • Deneyim ve altın kazanma hızı %30 daha yüksek.
  • Ejderha ve Baron daha erken ve daha sık ortaya çıkar.
  • Çatışma dışında ilave hareket hızı kazanırsınız.
  • Kalkanlar artık birbirine ekleniyor!
  • Çoğu güçlendirme ve zayıflatma etkisi birbirine ekleniyor! Birkaç örnek vermek gerekirse…
    • Orianna’lar artık E – Komut: Koru kullandıklarında kendilerine en fazla 4 Topçağırabiliyor.
    • Oyundaki her bir Nunu, W – Kaynar Kan kullanan tek bir Nunu’ya en fazla %120 İlave Yetenek Gücü sağlayabiliyor. Bu sayı %600 İlave Yetenek Gücüne kadar çıkabiliyor.
    • Bütün Nami’ler bir takım arkadaşlarını aynı anda E – Dalga Çağıran’ın Hediyesi ile güçlendirebiliyor ve AŞIRI GÜÇLÜ Nami normal saldırıları oluşturabiliyor.
    • Bütün Sivir’ler R – Av Peşinde yeteneklerini kullandıklarında, Sivir 2000 civarı azami hıza çıkarak rekor kırabiliyor.
  • Yavaşlatma etkileri birbirine eklenmiyor! Bütün yavaşlatma etkileri hedefe uygulansa da yalnızca en güçlü olanı geçerli.

Ne özet ama…

Bu oyun modu 30 Mart itibariyle oynanabilir olacak. Bir sonraki yama notlarımızı güncellenmiş Irelia ile açacağımızı belirtelim, görüşmek üzere!

 


Düşüncelerin bizler ve okuyucular için değerli olacaktır.