in ,

LOLLOL

LoL 10.3 Yama Notları Özeti | Büyük Nerf Dalgası ve Görsel Güncellemeler

League of Legends 10.3 yamasında birbirinden şaşırtıcı değişiklikler bulunuyor. Özellikle son zamanlarda metayı adeta kasıp kavuran Akali ve Aphelios için büyük bir nerf dalgası getirilmiş. Ayrıca bazı şampiyonlar için de ses ve görsel efekt yenilenmeleri bulunuyor. İsterseniz Akali’ye ne olmuş, Aphelios neden mutsuz? Hep birlikte bakalım. İşte 10.3 yamasının özeti:

Yamada Öne Çıkanlar

Gönül Avcısı Jinx, Gönül Avcısı Yuumi ve True Damage Senna Prestij Serisi 6 Şubat 2020’de çıkıyor.

Dengelemeler

Zayıflayanlar

Akali

10.3 yamasının belki de en önemli değişikliği sayılabilecek bu bölümde Akali’nin yetenek kısıtlamaları göze çarpıyor. Şampiyonumuzun Q yetenek bedeli artarken,  W’nun sis perdesi içindeki hareket hızı arttı ve artık azalarak kayboluyor. Ayrıca Akali, artık ulti yeteneği belli bir yönde kullanamıyor, yeteneğin ilk hamlesi şampiyonu hedef alıyor.

Aphelios

Aphelios için gelen nerf ise biraz daha insaflı; şampiyonumuzun Q ile işaretlenen rakiplere yönelik saldırılarındaki menzili artık sınırsız değil. Yani Aphelios artık sizi uzaydan hedef alıp vuramayacak. 10.3 yamasının diğer zayıflayanları ise şu şekilde:

Güçlenenler

Orman Canavarları

Riot, 2019 Sezon Öncesi Dönem’de yaptığı değişiklik ile ormancıların kazandığı deneyimleri kısıtlayarak oyunun erken safha temposunu düşürmüştü. 10.3 yamasıyla beraber Riot bu değişikliği yarı yarıya kaldırarak erken safhada işlerin daha da kızışmasına sebep oluyor.

Anlaşılacağı üzere Riot, oyunun belli bir safhasında ormancıların ormanda vakit geçirmesini istiyor.

Görsel ve Ses Efekti Güncellemeleri

Annie, Malphite ve Nautilus için görsel ve ses efekti güncellemeleri getirilmiş durumda. 10.3 yamasının bu kısmında Annie ve Nautilus’un yetenek seti komple yenilenirken, Malphite için de efekt düzeltmeleri bulunuyor.

İlgini Çekebileceğini Düşündük:  Valorant Kapalı Betası Tamamen Türkçe Geliyor!

Annie Görsel ve Ses Efekti Güncellemesi

Nautilus Görsel ve Ses Efekti Güncellemesi

Giderilen Hatalar

  • Gecenin Yumruğu Lee Sin Prestij Serisi’nin modelinin bazı animasyonlar sırasında boynunun esnemesi en aza indirildi (1. ve 2. boşta durma animasyonu ve koşma animasyonu).
  • Ornn’un geliştirilmiş Mahvolmuş Kralın Kudreti eşyasının pasifi artık Mahvolmuş Kralın Kılıcı’nın pasifiyle birlikte birikmiyor.
  • Jayce’in R – Merkür Topu/Merkür Çekici yeteneğinin bekleme süresi, artık Bulut Ejderi güçlendirmesiyle birlikte %10 azalıyor.
  • Alev Ruhu’nun görsel ve ses efektleri artık rakip takım tarafından Savaş Sisi’nin içinden görülemiyor ve duyulamıyor.
  • Braum’un Pasif – Meydan Dayağı yeteneğinin sersemletme süresi, artık Sıvışma ile azaltılabiliyor.
  • Sett’in W – Balyoz Gibi yeteneği açılmamışsa, Illaoi’nin E – Ruh Sınavı, artık doğru şekilde Kabuk çıkarıyor.
  • KOD ADI: Jinx’in ses efektlerinin seviyesi, artık diğer kostümlerinin ses efektlerine kıyasla daha yüksek değil.
  • Sett’in R – Yürek Hoplatan yeteneği, artık Mordekaiser’i R – Ölüler Âlemi yeteneğini kullanırken durduramıyor.
  • Kumların Muhafızı Rengar’ın Pasif – Görünmez Yırtıcı ve R – Av Heyecanı yeteneklerinin menzil göstergeleri artık boyutlarının aralıklı olarak değişmesine yol açacak şekilde titreşmiyor.
  • Mordekaiser, Zilean’ın R – Zaman Kayması yeteneğiyle hayata dönerken Yuumi onun üstünde W – Sen ve Ben! kullanırsa, Yuumi R – Ölüler Âlemi içinde mahsur kalmıyor.
  • Lux’ın E – Işık Patlaması yeteneği, artık hasar ve yavaşlatma etki alanlarında kalan çalıların içini açığa çıkarıyor.
  • Şampiyonlar artık tek bir rotasyonda Prototip: Heptaş ile Hortlağın Pençesi’ni birden fazla kez tetikleyemiyor.
  • Katarina’nın Pasif – Açgözlü yeteneğinin hançerleri, artık isabet alan hedef başına 2 Yenilmez yükü kazandırmıyor; artık kullanım başına 2 yük kazandırıyor.
  • Katarina artık son rakibi saldırı menzilinde değilse, E – Shunpo yeteneğinden sonra ona normal saldırı yapmaya çalışmıyor.
  • Garen’in Q – Amansız Hücum yeteneği, artık hedefi uzağa ışınlandığında saldırı ortasında iptal olmuyor.
  • Kırmızı tarafın alt ormanının girişinin yakınındaki kuzey duvar civarındaki bir kör nokta giderildi. Artık kapanlar, yoldaşlar, şampiyonlar vs. nehirdeki oyunculara görünüyor.
  • Şampiyonların isabet etkili yetenekleri, artık ÖZEL Pasif – Enerji Dolu etkisine sahip eşya ve rünlerden doğru biçimde enerji yükü biriktirebiliyor.
  • Çift saldırı gerçekleştirebilen şampiyonlar, artık doğru miktarda (iki saldırı için de) ÖZEL Pasif – Enerji Dolu yükü kazanıyor.
  • Katledilen şampiyonlar artık kule saldırılarını üstlerine çekmiyor.
  • Teemo’nun Q – Kör Eden Dart yeteneği ile kör olan şampiyonlar, artık rakiplerine kritik vuruş yapamıyor veya güçlendirilmiş hasar vermiyor.
  • Mordekaiser’in Pasif – Karanlık Azap yeteneği, artık sadece yetenek etkinken rakiplere hasar veriyor.
  • Baron Nashor, artık onu göremeyen ve çukurunun ardındaki şampiyonlara hasar veremiyor veya görüş sağlamıyor.
  • Vadi’nin Alameti’yle bir kule veya kule barikatı yıkmak, artık oyuncular uzakta olsa bile onlara doğru miktarda altın sağlıyor.
İlgini Çekebileceğini Düşündük:  LoL 8.21 Yama Notları Özeti | Ufak Tefek Dokunuşlar

Yakında Gelecek Kostümler

Gönül Avcısı Jinx ve Gönül Avcısı Yuumi

True Damage Senna Prestij Serisi

Bir sonraki yama notlarında görüşmek üzere!

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

https://oagtr.com/anasayfa/esrarengiz-konu-oak-adasi-efsanesi/

Esrarengiz Konu: Oak Adası Efsanesi!

https://oagtr.com/anasayfa/yandex-servisler…sim-saglanamiyor/

Yandex Servislerine Erişim Sağlanamıyor!