in ,

LoL 10.6 Yama Notları Özeti | Wukong Mini Rework!

Wukong’un Değişimi Sizi Çok Şaşırtacak!

League of Legends 10.6 yamasının en önemli özelliği, başlıkta da belirttiğimiz gibi Wukong’a getirilmiş yenilikler. Bu yenilikler ve 10.6 yamasının detaylarına geçmeden önce, Teamfight Tactics: LoL Strateji Oyunu‘nun indirilebilir olduğunu sizlere belirtelim efendim. Ön kayıt yaptırmış olan kişiler için oyun artık oynanabilir durumda. İsterseniz 10.6 yamasına hep beraber göz atalım.

Yamada Öne Çıkanlar

Kara Orman Talon, Işık Kalkanı Taric ve Gölge Adım Twitch 19 Mart 2020’de çıkıyor. Sonsuz Karanlık Malphite, Sonsuz Karanlık Mordekaiser, Sonsuz Karanlık Xerath, Sonsuz Karanlık Malphite Prestij Serisi, Kozmik Karanlık Lux ve Kozmik Lux 26 Mart 2020’de çıkıyor.

Derecelide Otomatik Doldurma Dengesi

Şimdilik Tek/Çift sıralara getirilen bu denge değişikliği ile birlikte, artık sıraya giren otomatik doldurması etkin oyuncular yine otomatik doldurması etkin oyuncularla birlikte eşleşecek. Yani bu değişiklikle beraber oyun bulmak biraz daha uzun sürecek ve her iki takımda bir tane otomatik dolduran oyuncu olacak (mümkün olduğunda kimse otomatik doldurulmayacak). Bu sistemle beraber Riot, adaletsiz eşleştirmenin önüne geçmeyi hedefliyor.

Wukong Mini Rework

Uzun zamandır haberleri dolaşan bu mini rework sonunda 10.6 yamasıyla beraber Vadi’ye geliyor. Değişiklikten kısaca bahsetmek gerekirse, Maymun Kral artık daha tehlikeli ve rakiplerini daha da şaşırtan yetenek kitine sahip. Yeteneklerin yeni işleyişleri ise şu şekilde:

 

İlgini Çekebileceğini Düşündük:  Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi'nde Yarı Finale Doğru

Paslama Mekanikleri

Paslama stratejisi özellikle tekli sıralarda yaygın olarak kullanılan bir yöntem. Riot da koridor oyuncularını altın ve deneyimlerine sahip çıkmaya teşvik etmek için, daha sert kısıtlamalar getiriyor. Bu kısıtlamalara göre:

  •  ̶A̶l̶t̶ı̶n̶l̶a̶r̶ı̶n̶ı̶z̶ı̶n̶ ̶y̶a̶r̶ı̶s̶ı̶n̶d̶a̶n̶ ̶f̶a̶z̶l̶a̶s̶ı̶ ̶m̶i̶n̶y̶o̶n̶l̶a̶r̶d̶a̶n̶ ̶k̶a̶z̶a̶n̶ı̶l̶m̶ı̶ş̶s̶a̶ ̶k̶o̶r̶i̶d̶o̶r̶ ̶m̶i̶n̶y̶o̶n̶l̶a̶r̶ı̶n̶ı̶n̶ ̶v̶e̶r̶d̶i̶ğ̶i̶ ̶a̶l̶t̶ı̶n̶ ̶1̶3̶ ̶a̶z̶a̶l̶ı̶r̶;̶ ̶k̶ı̶s̶ı̶t̶l̶a̶m̶a̶ ̶1̶4̶.̶ ̶d̶a̶k̶i̶k̶a̶d̶a̶ ̶k̶a̶l̶d̶ı̶r̶ı̶l̶ı̶r̶ ̶⇒ Minyon skorunuzun yarısından fazlası minyonlardan kazanılmışsa koridor minyonlarının verdiği altın 13, deneyim %50 azalır; kısıtlama 14. dakikada kaldırılır

Giderilen Hatalar

  • İstemcide açılan pencereler artık pencerenin dışına tıklandığında da kapatılıyor (her zaman X düğmesine basmak gerekmiyor).
  • Rek’Sai artık R – Hiçlik Hücumu ile kopyalara atıldıktan sonra kitle kontrolü etkilerine karşı 3 saniyeliğine bağışıklık kazanmıyor.
  • Sıçra kullandıktan sonra Miss Fortune’un E – Kurşun Yağmuru, Syndra’nın Q – Karanlık Küre veya Varus’un E – Ok Yağmuru yeteneklerini azami menzillerinin dışında kullanırken yeteneğin konumu artık doğru biçimde güncelleniyor ve Sıçra sonrası azami menzilde kullanılıyor.
  • Bulut Pelerini’ni tetiklemek için sihirdar büyüsü kullanmak artık devam eden normal saldırı animasyonlarını sıfırlamıyor.
  • Sett’in R – Yürek Hoplatan yeteneği tarafından bastırılan LeBlanc, artık W – Vurkaç işaretine geri dönmüyor ve yetenek uygun şekilde devam ediyor.
  • Statikk Hançer’in Enerji Dolu yıldırımı hedefi katlettiğinde Gangplank artık Q – Çakaralmaz yeteneğiyle ilave altın veya Gümüş Yılan kazanabiliyor.
  • Mordekaiser’in R – Ölüler Âlemi artık tam cana sahip bir hedef üstünde kullanıldığında hedefin azami canının %10’una eşdeğer ilave hasar vermiyor.
  • Tüm can emme etkileri artık hedef kalkana sahipse bile iyileştirme sağlıyor.
  • Mana Akışı Yüzüğü artık rakip şampiyon bir yetenekten isabet aldığında doğru biçimde tetikleniyor.
  • Graves artık hedefine Enerji Dolu normal saldırısıyla azami menzilden saldırırken doğru miktarda hasar veriyor (Bombardıman Topu’ndan elde edilen Enerji Dolu etkisi).
  • Ebedi setlerini tamamlayarak (15. dönüm noktalarına ulaşarak) kazanılan Ustalık ifadesi geliştirmeleri artık doğru biçimde oyunculara veriliyor.
  • Gangplank’in Yağma Ebedisi artık doğrudan olmayan Q – Çakaralmaz hasarından kazanılan altınları da takip ediyor (zincirleme fıçı patlamaları gibi).
  • Ebedilerin dönüm noktası bildirimleri artık oyuncu bildirim çıkarken çatışmaya girerse bir anda kaybolmuyor.
  • Rakiplerin Ebedi dönüm noktası bildirimleri, Ebedi Dönüm Noktası Görünümü ayarlarından “Sadece Kendim ve Takımım” seçildiğinde artık görüntülenmiyor.
  • Ebedi Dönüm Noktası Görünümü ayarları artık istemci kapatılıp tekrar açıldığında korunuyor.
  • Ebedilerin dönüm noktaları artık Ebedi’de ilerleme sağlayan eylem oyuncuyu çatışmaya soktuysaoyuncu çatışmadan çıktığında görüntüleniyor.
  • Oyun içinde ilerleme kaydedilen Ebedilerin dönüm noktaları artık istemcide gösterilenlere doğru biçimde yansıtılıyor.
İlgini Çekebileceğini Düşündük:  LoL 9.24 Yama Notları Özeti | Sezonun Son Yaması!

Yakında Gelecek Kostümler

Kara Orman Talon, Işık Kalkanı Taric, Gölge Adım Twitch

Sonsuz Karanlık Malphite

Sonsuz Karanlık Malphite Prestij Serisi

Kozmik Lux

Kozmik Karanlık Lux

Sonsuz Karanlık Mordekaiser

Sonsuz Karanlık Xerath

Bir sonraki yama notlarında görüşmek üzere!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Karantina Aktiviteleri: Gelmiş Geçmiş En Büyük Age of Empires II Turnuvası Bugün! | Hidden Cup III

PUBG Mobile Lite’a Bahar Güncellemesi Geliyor!