in ,

LoL 9.2 Yama Notları Özeti

Yeni dereceli sezonu, yayınlanan 2. yama ile birlikte resmi olarak başlıyor! 9.1 yaması ile temelleri atılan yeni sezon, dereceli sıraların açılmasıyla birlikte başladı. Bu yama notunda ormana ve birçok şampiyona yönelik zayıflatmalar yer alıyor.

Sezon Başlangıcı

Yeni gelen dereceli sistemini biraz açıklayacak olursak:

  • İlk dereceli oyununuzu oynadıktan sonra geçici bir dereceye sahip olacaksınız ve bu derece sizin alabileceğiniz en düşük derece olacak. Yerleştirme oyunlarını kazanırsanız LP kazanacaksınız ancak kaybederseniz herhangi bir LP kaybınız olmayacak.
  • Bronz’un altına Demir Aşaması ve Ustalık ile Şampiyonluk arasına Üstatlık Aşaması eklendi. 5. kümeler tüm aşamalardan kaldırıldı.
  • Artık mevcut dereceniz profilinizde, dereceli durumu ekranında ve oyun lobisinde Dereceli Zırhı ile gözükecek.
  • Bu sezon 3 farklı mevsime ayrılacak. Her mevsimde gösterdiğiniz performans dereceli zırhınızı etkileyecek. Mevsimler arası bir geçiş dönemi veya sıfırlama olmayacak. Sezon sonu ödülleri ise genel performansınıza göre verilecek.
  • Konum dereceleri önizlemesi 1. mevsimde Kuzey Amerika ve Kore sunucularında sadece test amaçlı açılacak. Planlara göre 2. mevsim ile birlikte bu özellik tüm sunuculara gelecek. Her konumun kendi eşleştirme puanı ve derecesi olacak. Oynadığınız konum için LP kazanacaksınız. Aynı zamanda gösterdiğiniz performansı takip etmek adına diğer konumlar için de bir miktar LP elde edeceksiniz.

Şampiyonlar

 İsyan Zinciri, Sylas 9.2 yaması ile birlikte vadiye iniyor!

 Q’nun hasar oranı azaltıldı. E’nin yenilenme süresi arttırıldı.

 Q’nun yeniden kullanma süresi azaldı. Artık hızlıca yeniden kullanıldığında sersemletme süresi daha kısa, büyük yıldız çekirdekleri içinse daha uzun sürecek.

 Pasifinin zamanla verdiği hasar azaldı. Önerilen eşyalar güncellendi.

 W’nun bekleme süresi ileri seviyelerde arttı. Hasarı ise ileri seviyelerde azaldı.

 Q’nun hasarı azaldı. Mana bedeli ise arttı. E’nin hasarı ilk seviyelerde azaldı

 Pasifi artık kalkanlara karşı ilave hasar vermiyor. Q’su minyonlara iki kat hasar vermek yerine, ilave hasar veriyor. R’nin süresi ileri seviyelerde azaldı; verdiği hasar arttı; yavaşlatma etkisi arttı; yetenek artık silahsız bırakmıyor.

 E’nin saldırı hızı arttı.

 Saldırı gücü azaldı. Q’nun hasarı ilk seviyelerde azaldı.

 Taban zırh miktarı ve zırh büyüme oranı azaldı.

 Bazı hatalar giderildi. Dönüşüm gereksinimleri daha akıcı ve anlaşılır olacak şekilde düzenlendi.

 W klonunun ve hızlanma etkisinin süresi arttı. Klon artık hedef yönde ilerliyor. R’si artık yavaşlatmıyor; fakat Neeko zıpladıktan sonra daha hızlı bir şekilde yere iniyor.

İlgini Çekebileceğini Düşündük:  CS:GO 15 TEMMUZ 2017 GÜNCELLEMESİ

 Taban can ve zırh miktarı arttı.

 Taban zırh miktarı azaldı. W’nun atılma hızı azaldı; ancak hedef bölgeye ulaştığında daha hızlı bir şekilde devreye giriyor.

 Pasifin ejderlere verdiği ilave hasar arttı. E’nin verdiği işaret hasarı arttı.

 Takım arkadaşları eğer şampiyonlarla çatışma halindeyse R’sine atlayamıyor.

 Taban zırh miktarı azaldı. Q’nun mana bedeli arttı. W’nun bekleme süresi ilk seviyelerde arttı.

 Artık E ile güçlendirdiği saldırısından sonraki saldırısı daha hızlı.

 E’nin atılmakta olan veya havadaki hedeflere verdiği ilave hasar, azami can hasarına dönüştü. R’nin oranı arttı; kullanım halindeki yıldırımlar daha hızlı oluşuyor; yıldırımlar anında sekiyor.

 R’si, artık Yorick koridorundan ayrılsa bile onu takip ediyor. R’nin canı, oyun ilerledikçe daha fazla artıyor. Mezarlar ileri seviyelerde daha sık ortaya çıkıyor. Sis Gezginleri’nin ve Sis’in Hanımı’nın Yorick’ten uzaktayken daha az hasar vermesi kaldırıldı.

 Mana yenilenmesi azaldı.

 Bazı düzenlemeler yapıldı. Artık E’si kullanım sırasında bekletilebiliyor.

 

Eşyalar

 Bedeli arttı. Sağladığı yetenek gücü azaldı.

 Birleştirme bedeli azaldı. (Bilinmezlik Küresi’nin bedeli arttığından toplam bedelde bir değişim olmadı.) Sağladığı yetenek gücü azaldı.

 Bedeli azaldı.

 

Rünler

 Artık takım arkadaşlarınızı iyileştirmek daha az kalkan sağlıyor. Kendinizi iyileştirmek ise oyunun ilerisinde daha fazla kalkan veriyor. Kalkan artık bir anda yok olmuyor. Bunun yerine zamanla bozunuyor.

 Yük başına can çalma miktarı azaldı; azami yük sayısı ise ikiye katlandı.

 Verdiği ilave hasar, sabit azami can farkı yerine azami canın yüzdelik farkına göre artıyor. Azami ilave hasarı ise azaldı.

 Değişken nitelikleri azaldı.

 

Sihirdar Büyüleri

 Verdiği hasar ve bekleme süresi azaldı.

 

Oyun Akışı

  • Baron güçlendirmesi artık oyun başında daha zayıf olacak.
  • İnhibitör ve merkez kulelerinin oyunun ilerisinde sahip olduğu dirençler artık her zaman geçerli.

Orman

  • Artık küçük kamplarda deneyim seviye başına değil, her iki seviye başına artıyor. Aynı zamanda artış +%50’den +%25’e düştü.
  • Artık güçlendirme kamplarında deneyim her bir seviyede değil, her iki seviyede bir artıyor. Aynı zamanda artış +%57’den +%25’e düştü.
  • Yampiri Yengeç’te altın ve deneyim artışı +%100’den +%80’e düşürüldü.

 Hasarı azaldı. Artık çarpın atıldığı hedefin görülmesini sağlamıyor.

 

Giderilen Hatalar

  • Jayce’in menzilli normal saldırısının animasyonu, saldırının asıl hazırlığı ve gerçekleşmesiyle senkronize olacak şekilde düzeltildi.
  • Kai’Sa R – Ölümcül Dürtü yeteneğiyle artık hedef alınamaz bir rakibin üzerine düzgün bir şekilde atılabiliyor.
  • Fiora infaz eşiğinin altındayken artık W – Karşı Hamle yeteneğiyle, Pyke’ın R – Derinlerin İntikamı yeteneğini engelleyebiliyor.
  • Fiora’nın Q – Hamle yeteneği kullanılırken, W – Karşı Hamle kullanmak artık hedefin ilk pozisyonu yerine, göstergenin belirlediği alanda etkinleşiyor.
  • İmlecinizi üzerine getirdiğinizde, Lissandra’nın Pasif – Buzdoğan İtaati katledilen rakiplerin hangi mesafede Donmuş Köle olacağını doğru bir şekilde gösteriyor.
  • Mordekaiser’ın W – Ölüm İşlemez yeteneği yeniden kullanıldığında, her iki alanın da isabet ettiği rakiplerden, Pasif – Demir Adam yeteneğinin sağlaması gereken kalkanın iki katı verilmiyor.
  • İlk normal saldırı rakip şampiyonu kamuflajdan çıkarınca, Keskin Sağanak doğru bir şekilde tetikleniyor (örn. Twitch, Q – Pusu, Rengar, R – Av Heyecanı)
  • Rek’Sai’nin Q – Kraliçe’nin Gazabı saldırıları artık Keskin Sağanak’la doğru bir şekilde etkileşime giriyor.
  • Tam yüklü Ölü Adamın Zırhı satıldığında veya iade edildiğinde, Keskin Sağanak’ın bekleme süresinin sıfırlanamamasına sebep olan durum giderildi.
  • Saldırı esnasında Avlandı etkinleşirse, Nidalee’nin normal saldırısı artık iptal edilmiyor.
  • Lux’ın W – Prizmatik Bariyer yeteneği azami menzile eriştiği anda normal saldırı yapıldığında, bu saldırı iptal olmuyor.
  • Aynı oyunda birden fazla aynı isme sahip Önemli Anlar kaydedince, artık hepsi varsayılan isme sahip olduğu için birbirinin üzerine yazılmıyor.
  • Yasuo’nun temel, Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde Q – Çelik Fırtına yeteneğinin isabet etkisi görsel efektleri doğru bir şekilde çalışıyor.
  • Yasuo’nun temel, Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde E – Atılgan Kılıç ve Q – Çelik Fırtına kombosu kullanıldığında görsel efektlerin ortaya çıkmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Yasuo’nun temel ve KOD ADI kostümlerinde R – Son Nefes kullanıldıktan sonra güçlendirme parçacık efektlerinin ortaya çıkmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Yasuo’nun Vahşi Batılı ve KOD ADI kostümlerinde normal saldırı efektlerinin kaybolmasına sebep olan hata giderildi.
  • W – Vahşet Sevdası bekleme süresinde olduğunda Kled’in normal saldırılarının ses efektlerinin kaybolmasına sebep olan hata giderildi.
İlgini Çekebileceğini Düşündük:  LoL 9.6 Yama Notları Özeti | Ufak Tefek Güncellemeler Serisi

Yakında Gelecek Kostümler

Havai Fişek Vayne

Havai Fişek Vayne Prestij Serisi

Havai Fişek Sejuani

Hazinedar Tahm Kench

League of Legends 9.2 yamasının getirdiği yenilikler bu şekilde. Ormana gelen zayıflatmalar ile birlikte ormancıların işi daha da zorlaşmış durumda. Aynı zamanda şu an PBE sunucusunda test edilen Rastgele Ultra Rekabet Faktörü (RURF) yeni yama ile birlikte 28 Ocak Pazartesi günü sunucuya geliyor. Vadi’de iyi şanslar!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Nasıl Efsane Oldu: Quake III: Arena (1999)

ADATA Yeni Oyuncu Kulaklığı XPG EMIX H20’yi Duyurdu