in ,

LoL 9.5 Yama Notları Özeti | İkiz Melekler Vadi’ye İniyor

9.5 yaması geçtiğimiz güncellemelere göre oldukça küçük bir güncelleme olarak görülüyor. Ancak yine de 9.5 yamasını bizler için özel kılan iki şey var: Kayle ve Morgana. İkiz kardeşler, yenilenmiş halleriyle bu yamadan itibaren Vadi’ye iniş yapıyor efendim. Bu önemli güncellemenin dışında da 9.5 yamasında oldukça kısa dengelemeler yer alıyor. İsterseniz detaylara bir göz atalım.

Kayle ve Morgana Güncellemesi

Dengelemeler

9.5 yamasının diğer yamalara göre oldukça küçük boyutlu olduğundan söz etmiştik. Her ne kadar küçük çaplı bir güncelleme olarak görülse de bazı şampiyonlar dolaylı yollardan zayıflatılmış durumda. Ayrıca bir kaç yama boyunca devam eden Rurf oyun modu ile şekillenen dengelemeler kısmımız bu yamada da aynen devam ediyor. Son olarak Rurf oyun modunun iki yama dönemi boyunca daha uzatıldığını da sizlere müjdeleyelim.

Zayıflayanlar

Düzenlenenler

Güçlenenler

Lucian Ses Güncellemeleri

Lucian’ın bazı yetenekleri elden geçirilerek temel ses efektleri daha da netleştiriliyor.

  • Temel ve Şimşek Santrfor Lucian kostümlerine ait normal saldırıların, pasifle güçlenmiş saldırıların ve İnfaz’ın isabet sesleri netleşti.
  • Yeteneğin kullanım sesi daha parlak. Hedefe ulaşırken çıkardığı derin tonlar azaldı ve isabet sesi eklendi. Değişiklikler, sesleri daha önceden ayarlanan Vahşi Batılı Lucian dışındaki tüm kostümlere uygulandı. (Gönül Avcısı Lucian’ın isabet sesleri değişmedi).
  • Temel ve Şimşek Santrfor Lucian kostümlerinin atılma sesleri artık daha canlı.

 

Giderilen Hatalar

  • Sürat, artık Zaman Büken Karışım’dan kazanılan ilave hareket hızını doğru bir şekilde arttırıyor.
  • Bazı şampiyonların otomatik saldırı yapmak yerine, oldukları yerde durmalarına sebep olan bir hata giderildi.
  • Zombi Brand görüş alanındayken, seslendirmeleri artık tüm haritadan duyulmuyor.
  • Ay Hanımı Lux katledildiğinde, artık modelin kaplamaları bozulmuyor.
  • Darius’un temel kostümü, artık Yüce Kral Darius’un E – Tut Çek yeteneğinin seslendirmelerini oynatmıyor.
  • Origami Anivia’nın Dönüş animasyonunda yere konarken oynatılan ses efekti düzeltildi.
  • Şampiyonlar, Origami Anivia’ya Pasif – Yeniden Doğuş sırasında kalkan verdiğinde veya onu sabitlediğinde; ortaya çıkan etkilerin görsellerinin boyutu artık temel kostümündekilerle orantılı.
  • Rengar’ın R – Av Heyecanı sırasında ortaya çıkan Gerçek Görüş göstergesi, artık Yıldız Muhafızı Ezreal’ın üstünde doğru bir şekilde beliriyor.
  • Udyr’in Q – Kaplanın Öfkesi yeteneğinin seviye atlama ipuçları artık görünüyor.
  • LoL’ün .exe dosyasına oyun tekrarı sürükleyip bırakmak, artık her sunucuda doğru şekilde çalışıyor.
  • Dereceli sırasındaki seçim/yasaklama evresinde, “pas geçilmiş” seçeneğinin görünmemesine sebep olan bir hata giderildi.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

K/DA Ahri Prestij Serisi

Işık Muhafızı Brand

Şaşırtıcı derecede kısa olan 9.5 yamasını özetledik efendim. Bu yamanın kısa olduğuna bakmayın, dolaylı yoldan etkilenmiş bir çok şampiyon var. Tabii bu güç dengesini ilerleyen yama dönemlerinde daha da sert hissedeceğiz gibi. Vadi’de iyi eğlenceler, adaletle kalın!

ne düşünüyorsun?

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yükleniyor...

Dota 2 | YENİ KAHRAMAN: MARS | Türkçe Detaylar!

Only A Gamer Bilgi Yarışması