in ,

Overwatch’ta 6. Sezon Başlıyor

Arcade Ve Custom

Oyuncular takım oluşturma ekranını rastgele bir hero
olarak girdikleri oyunlarda artık göremeyecekler.

Oyuncular rastgele bir hero olarak girdikleri oyunlarda kendilerini
öldürürlerse artık yeni bir hero olarak doğamayacaklar, ultimate yetenekleri sıfırlanacak ve daha önceden kurulan
ekipmanlar (Torbjörn’ün turretı vb.) kalkacak.

Rastgele bir hero olarak canlan modu etkin olan oyunlarda artık aynı hero iki kere üst üste gelemeyecek. Özel oyunlarda ise bu özellik ayarlanabilir olacak.


Kullanıcı Arayüzü Güncellemeleri

Takım arkadaşları öldüğünde çıkan kurukafa, ölen heroların resimleri ile değiştirildi.
Maç izlerken, ölüyken ya da izleyici modunda, kamera otomatik olarak savaşa odaklanacak. Ayarlara (Kontroller>Ayarlar>Gelişmiş) karakterlerin dış çizgisinin matlığını düzenleme özelliği geldi.


Hero Güncellemeleri

D.Va

Micro Missiles (Yeni Yetenek):

D.Va çarptığında patlayarak hasar veren bir roket yağmuru ateşler. Roketlerin sınırlı bir patlama menzili vardır ve roketleri
herhangi bir yetenek kullanırken veya ateş ederken kullanabilir.

Defense Matrix:

Defense Matrix’in kaynak göstergesi artık 2 kat daha hızlı tükenecek.

Boosters:

Artık uçarken Fusion Cannons kullanılabilir.

Mercy

Resurrect:

Artık sadece tek bir heroyu hedef alabilir.
Yarıçapı 5 metreye düşürüldü.
Bekleme süresi 30s olarak ayarlandı.
Artık resurrect kullanıldığında mercy dokunulmaz olamaz.

Valkyrie (Yeni Ultimate):

Mercy 20 saniyeliğine uçabilir ve silahları güçlenir.

Asa ve Tabanca:
Can ve hasar verme kullanılan takım arkadaşının yakınındakilere de etki eder ve asanın menzili artar.
20 saniye boyunca sınırsız cephane kazanır verilen hasar ve vuruş hızı artar.

Guardian Angel:

Menzil ve hız arttırıldı.

Resurrect (Valkyrie ile birlikte):

Valkyrie kullanıldığında Resurrect’in bekleme süresi bir kereliğine sıfırlanır ve normal süresi 10 saniyeye iner.

Hover:

Mercy Valkyrie kullanıldığında havada uçma yeteneği kazanır ve hızı artar.

Regerenation (Pasif):

Hasar aldığında iptal olmaz.

Reinhardt

Barrier Field:

Artık kalkan etkinleştirildiğinde oyuncu kamera açısını istediği gibi ayarlayabilir. Hasar aldığında iptal olmaz.


Hata Düzeltmeleri

Genel:

*Oyuncuların maç sohbetine otomatik olarak girişini engelleyen bir sorun kaldırıldı.
*Oyuncuların eğer bir can yükseltmesi (Lucio’nun Ultimate’i) kazanırlarsa perfect round almalarını engelleyen bir sorun kaldırıldı.

Herolar:

*Karakterlerin yeniden doğma sırasında “sigh” sesini çıkarmasına neden olan bir sorun giderildi.
*“Beach Ball” emote’u sırasında Ana’nın gözündeki animasyonu engelleyen bir sorun giderildi.
*Doomfist’in rocket punch yeteneği kullanıldığında geri tepmesine engel olan bir sorun giderildi.
*Doomfist’in rocket punch yeteneğinin King’s Row’daki bir taksinin içinden kullanmasına izin veren bir sorun giderildi.
*D.va’nın cruiser kostümüne galeride bakarken bir çift pembe peluş zarın gizemli bir şekilde ekranın ortasına düşmesine yol açan bir sorun giderildi.
*Junkrat’in “Firework” kostümünü kullanıyorken altın silahının soluk gözükmesine neden olan bir sorun giderildi.
*Mei’nin Ultisinin Genji tarafından yansıtıldığında dost birim olarak gözükmesine neden olan bir sorun giderildi.

Haritalar:

*Ilios haritasında belirli yerlerde dururken silah animasyonlarının gerçekleşmesini engelleyen bir sorun giderildi.
*Route 66’de oyuncuların düşük grafikler kullandığında en son pointte bazı eşyaların pembemsi renk almasına neden olan bir sorun giderildi.
*Oyuncuların Route 66 veya The Cave Inn de durduklarında animasyonların daha karanlık gözükmesine neden olan bir sorun giderildi.
*Volskaya Industries’de ateş edildiğinde korkulukların normal bir şekilde kırılmasını önleyen bir sorun giderildi.

Yorumlar

Bir cevap yaz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yükleniyor...

PUBG için Yeni Leaderboard Sistemi

Oyun Oynamanın Bilimsel Olarak Kanıtlanmış 5 Yararı