in ,

Playerunknown’s Battlegrounds 3. Ay Güncellemesi Yayınlandı

 

Çıktığından beri Steam’i epey sallayan ve 4 milyon adet satmayı başaran hayatta kalma battleroyale türündeki erken erişimdeki PUBG’nin 3. ay güncelleme notları yayınlandı. Henüz güncelleme boyutu belirtilmedi, güncelleme notları ise şu şekilde;

Sunucu Performansı:

  • Sunucudan istemciye gönderilen veri miktarını azaltarak geliştirilmiş ağ performansı artırıldı.
  • Sunucudan oyuncuya aynı anda çok miktarda veri gönderilmesini önleyerek ağ gecikmesi (lag) azaltıldı.

İstemci Performansı:

  • Yakındaki karakterleri optimize ederek diğer karakterler yakınlarında dolaşırken FPS’in düşme sorunu düzeltildi.
  • Araçları optimize ederek, araçlar etrafımızdayken oluşan FPS düşüşü düzeltildi.
  • Başlangıç uçağı ve air drop uçakları optimize edildi.
  • Uzaktaki silahların renderları ile (görünümleri) ilgili sorun düzeltildi.
  • Silah animasyonlarında iyileştirmeler yapıldı.
  • Kırmızı alan bombalama efekti de dahil olmak üzere birçok oyun içi efekt optimize edildi.
  • Kullanıcı arayüzünün birçok özelliği geliştirildi.
  • Yağışlı hava ortamı ve özellikleri geliştirildi.

Yeni Eşyalar:

  • Groza eklendi. Groza 7.62mm mermisi kullanıyor ve sadece Air Droplardan Çıkabiliyor.
  • P18C eklendi. P18C 9mm mermisi kullanıyor ve tam otomatik atış destekli.

Oynanış:

  • Vector ve UMP artık üçlü atışı destekliyor.
  • Oyuncular artık yürürken itemleri toplayabilirler. Etkileşim animasyonu artık sizi durmaya zorlamayacak, ancak yavaş yürümenize sebep olacak.
  • Silahları yeniden yüklerken kapılar, öğeler veya araçlar ile etkileşim kurabileceksiniz. Yeniden yüklemeler, bu gibi etkileşimlerle iptal edilecektir.
  • Ekran, Revive (kaldırma) durumu sırasında kalan sağlık durumuna bağlı olarak aşamalı olarak doygunlaştırılacaktır.
  • Kan efekti artık Revive (kaldırma) durumu sırasında görünmez olacaktır.
  • Duo ve Squad modlarında ayarlanmış öldürme sayısı sistemi. Bir rakibi vuran herhangi bir kişi, gerçek katil kim olursa olsun bir öldürme sayısı alacaktır. (Asistler kill sayılacak)
  • Bazı durumlarda KALDIRMA işleminin önceliğini yapmak için ayarlanmış F tuşu (etkileşim).
  • Artık tabancaları daha hızlı çıkarabilirsiniz.
  • Silahları mermi yineleme sırasında artık atış modu (Üçlü, Otomatik, Tekli) değiştirileyecek.
  • Oyun alanının ortada daha eşit bir şekilde ortaya çıkacak şekilde ayarlanması, böylece oyun alanı merkezde o kadar sık görünmez.
  • Daha düzgün hareket etmek için motosikletler düzeltildi.
  • Öğeleri alırken artık Eğilme/Kalkma kullanamazsınız.
  • Kırmızı nokta görüşü (Red Dot Sight) artık tabancalara takılıyor ama revolver hariç.
  • UMP’de geri tepmeyi artırıldı.

Dünya:

  • Yeni hava olayları eklendi: Gün batımı ve Bulutsuz hava.
  • İmha edilebilir kabinler eklendi.
  • Bir karakterin düşme hasarına kapılma sırasında hızına odaklı yeni animasyon eklendi.

Eşyalar & Araçlar:

  • Araçlar rastgele yönlere bakacak şekilde spawn olacak.
  • Bazı öğeler için düzeltilmiş eşya düşme olasılığı.
  • VSS artık Air droplarda bulunmayacak. Haritada çıkmaya devam edecektir.
  • Olası bir ihtimalle AR Susturucuları, SR Susturucular ve 4x Scope Air Droplarda edinebilirsiniz.
  • UMP çıkma olasılığı azaltıldı.
  • UZI çıkma olasılığı artırlıdı.
  • Seviye 1 Kask, Seviye 1 Yeleğinden çok daha yüksek bir oranda spawn oluyordu. Spawn oranı, her iki öğenin de benzer bir oranda oluşturulacağı şekilde ayarlandı.
  • Nispeten düşük spawn oranı olan bölgelerdeki ve binalardaki öğelerin spawn oranını arttırıldı
  • Bazı silah eklerinin isimleri değiştirildi.
  • Araçlar ve sürat teknelerinin spawn zamanı ayarlandı, böylece uzaktan görülebiliyorlar.
  • Başlangıç uçakığında iyileştirmeler yapıldı.
  • Oyuncular uçaktan atıldıklarında kargo kapısı açılıyor.
  • Uçak içinde ve dışında en iyileştirilmiş ışıklandırma.

UI (Kullanıcı Arayüzü)

  • Takım arkadaşları simgelerinin yönü takım arkadaşlarının yüzleri doğrultusunda ayarlandı.
  • Dünya Haritasına takım arkadaşlarının listesi eklendi.
  • Geliştirilmiş karakterin geri tepme animasyonu.
  • Ekip arkadaşlarının ölüm işaretleri belirli bir süre sonra veya ölüm yerinden uzaklaştığında yok olacak.
  • Yeni Diller: Tai dili, Endonezya ve Vietnam.

Hata Düzeltmeleri:

  • Bir uçağa bindikten sonra sesli sohbetin aniden yükselmesi ile ilgili bir sorun düzeltildi.
  • Paraşütlü iken karakterin ekranın ortasında olmadığı bir hata giderildi.
  • Bir oyuna tekrar paraşütlü olarak bağlanırsanız, yine de paraşütte olacaksınız.
  • Belli dosyaları silerek kullanıcıların binaların dış duvarlarını silip bunu kullanmaları engellendi
  • Bir karakterin arazide tıkılıp kalmasına neden olan bir hata kısmen düzeltildi.
  • Bir aracın içine girdikten sonra karakterin yanlış yerleştirilmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Efektlerin su altı ve su dışında özdeş olmasına neden olan bir hata düzeltildi.
  • Bir karakterin, herhangi bir envanter alanı olmamasına rağmen bir öğeyi almaya çalışırken oluşan bir etkileşim animasyonu hatası düzeltildi.
  • Çitler yok edildiğinde oyunda oluşan çökme düzeltildi.
  • Kırılması sonrasında dahi görünmez kalan çitler hatası düzeltildi.

(Güncelleme yayınlandıktan sonra bu sayfa ufak çaplı güncellenecektir.)

[interaction id=”59532b2c4649b4e34eadd633″]

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yükleniyor...

Vadideki Yeni Cellat Kayn/Rhaast!

CS:GO 28 Haziran 2017 Güncellemesi