PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS GÜNCELLEME NOTLARI // PC 1.0 #19 // 1 AĞUSTOS 2018

PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS 1 Ağustos 2018 tarihinde gelen PC #19 güncelleme notunun Türkçe olarak tüm ayrıntıları aşağıdadır.


Güncelleme 1 – 1 Ağustos’ta gelen güncelleme detayları:

Oynanış
  • FPP modunda QBZ silahının yerde görülmesini daha kolayaştıracak değişiklikler yapıldı.
  • Motora binerken sürücü koltuğunda kimse oturmuyorsa sürücü koltuğuna oturmak kolaylaştırıldı.
Bug Düzeltmeleri
  • Karakterlerde öldükten sonra oluşan isim kaybolması sorunu düzeltildi.
Custom Maçlar
  • İzleyici moduna mermi gidiş yönünü görme özelliği getirildi.
  • Backspace/Boşluk tuşu: Açma ve kapama.
  • Shift+Backspace: Takım rengini ayarlama.
  • Ctrl+Backspace: İz efektini değiştirme.
  • Settings>Control>Observer Mode kısmından tuşlamaları değiştirebilirsiniz.

PUBG’nin ilk dünya çapındaki turnuvasının sona ermesinden sonra standart takvime geri dönüldü. Oynanış geliştirmeleri, sorun giderilmesi, performans ve server sorunlarının çözümleri için çalışılmaya başlandığı belirtiliyor.

Oynanış
  • Merminin ayaklara ve ellere girmesiyle oluşan hasar karakterin duruşunu, kontrolünü etkileyecek.
  • Arabadan inme anında koşma tuşuna basıldığında karakter otomatik koşmaya başlayacak.
  • Eğer bir takım arkadaşının bağlantısı kopmuşsa oyuna tekrar bağlanana kadar ya da o kişi ölene kadar oyun sonu ekranı görülmeyecek.
  • Eğer bağlantısı kopan kişi geri bağlanır ve iyi bir performans gösterirse ekstra ödül alacak.
  • QBZ’in yerdeki görüntüsü daha net belli olsun diye geliştirildi.
PGI 2018
  • Yükleme ekranındaki lobi teması ve lobi müziği normale döndü.
  • Oyun içi PGI reklamları ve takım logoları kaldırıldı.
UI/UX

  • Yere item atma arayüzü değiştirildi.
  • Silaha eklenti ekleme ve çıkarma ayarları geliştirildi.
  • Oyuncular artık takımındaki kişileri mute’layabilirler.

  • Renk körü modu geliştirildi.
  • Haritaya koyduğunuz işareti haritayı açmadan da görebileceksiniz.

  • Ölen takım arkadaşları haritada işaretli olarak kalacak.
  • Ayarlara sharpening ve maximum frame rate ayarı getirildi.
Dünya
  • Erangel ve Miramar haritasına dinamik hava olayları eklendi.

  • Erangel haritasına yaralı olabilecek bazı yeni tepelikler ve kulübeler eklendi.

  • Miramar haritasına araç kullanımını kolaylaştırmak için daha fazla toprak yol eklendi.
Ses
  • FPP modunda araç sesi içerideki karakterlere daha az gelecek.

Düşüncelerin bizler ve okuyucular için değerli olacaktır.