in , , , ,

PUBG’deki Kurşun Geçirmez Su Hatası Kaldırılıyor

PlayerUnknown’ın Battlegrounds oyuncuları tarafından, ölümden kaçınmak için kurşun geçirmez dere ve göl sularının kötüye kullanıldığını gördüyseniz bu haber sizi mutlu edecek demektir.

Bluehole’un eSports program yöneticisiam1rtv” yakın bir zamanda Reddit‘e giderek(oyuncular ile halen ilgilendiklerini görmek güzel. H1Z1 gibi oyunu salmıyorlar 😀 ), Bluehole’un stratejisini değiştirip haftalık güncellemeleri durdurduğu(Ne güzel yazılarımı yazacağım günleri biliyordum. Niye yaptınız ki bunu? xD) ve ilgili konuya kayıtsız kaldıkları yönündeki eleştirilere yanıt verdi.

Üzerinde çalıştıklarını söyledikleri bir takım konular arasında su, ahşap ve farklı dokuların mermi geçirmesi konusu vardı (Şahsen yaşamış biriyim, adam suda, ateş etmeme rağmen ölmüyor… Ardından arkadaşı gelip beni öldürüyor… ). Kurşun geçirmez su, oyuncuların silah ateşinden korunmak için kullandıkları ve son oyun etkinliklerinde sıkça görülen bir taktik haline geldiğinden, çoğumuz için güzel bir haber.

İlgini Çekebileceğini Düşündük:  PUBG Etkinlik Modu | Avcıların Geçişi | 24 Mayıs - 27 Mayıs 2018

Gelecek düzeltmeler listesi bundan daha uzundur ancak gelişmiş mermi hareketi ve düşüşü, silahlar için balistik güncellemeler ve bomba sisteminin revizyonu gibi şeyleri içerdiğini tahmin edebiliyoruz. Bluehole, “daha hızlı tepki vermesi için tüm sistemi yeniden inşa edecek” ve “el bombasının nereye ineceğini daha doğru bir şekilde çizecek”. (Hani şu bombayı attığınızda düşmesi gereken yerden ziyade onun 2 metre ötesine gitmesi gibi) Bunlar güzel haberler. Umarım yakın bir zamanda gelirler (Bana da yazacak yeni yazılar çıkar)

İlgini Çekebileceğini Düşündük:  Google ve Microsoft Korsan İçeriği Sansürleyecek

Am1rtv, ayrıca oyuncuların pencerelerden geçmek için kullandığı, aynı anda çömelip atlamasına imkan veren “High Jump (Namı değer Crouch Jump)” hatasının kaldırılacağını söyledi (Ağlamak istiyorum, artık camlardan atlayamayacağız… Madem dediğiniz zıplama mekaniklerini getirmiyorsunuz, bari bu bizimle kalsın). Bunu söyledikten sonra şunu da eklemek isterim ki, o ünlü zıplama mekanikleri yakında gelecek (önceki söylediğim lafın yine de arkasındayım. İçimizi dökmek bizim de hakkımız). Ha, bu arada, tahminimce “high jump” hatasının kaldırıldığı güncelleme ile zıplama mekanikleri de gelecek.

[interaction id=”59532b2c4649b4e34eadd633″]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Borderlands 3

SteamWorld Dig Origin’de Ücretsiz Oldu!